Sat4all posting over #satlounge is onzin!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.828
Waarderingsscore
1.025
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Wij wilden geen publieke ruzies meer, maar schijnbaar kunnen ze er op s4a niet zonder.

Er bleek daar een openbare posting te staan en ik heb ze gewaarschuwd dat het oorlog zou geven als men weer zou beginnen.

De leiding van s**4**l kan dat schijnbaar toch niet laten om steeds weer publiek onrust te stoken, zo blijkt wel weer (ze hebben schijnbaar niets beters te doen dan de rust op de boards te bewaren).

In de #satlounge werd gezegd dat s**4**l met modder besmeten werd. Normaal hoor je ons er niet vaak over, maar als mensen blijven doorzeuren over s**4**l (zoals die SchumaxF1, c.q. Toxic) ja tuurlijk, wordt er redelijk negatief op gereageerd, vrij logisch als je een room vol met mensen hebt, die bijna allemaal op een of andere manier negatieve ervaringen hebben met s**4**l of liever, met de leiding ervan.

Er wordt daar beschuldigt dat men s**4**l met hitler vergelijkt.

Het is correct dat een chatter zei "Heil TB dan", daarmee is totaal nog geen vergelijking getrokken, vroeger werd er ook Heil Caesar geroepen in Rome.

Maar als je het op zijn negatiefst neemt, is dus TB met Hitler vergeleken, en NIET s**4**l.

Daarnaast is er door degene die deze uitspraak deed ook nog excuses gemaakt en duidelijk gemaakt dat hij absoluut GEEN vergelijking met Hitler wilde hebben/maken.

De conclusie dat het s**4**l board met Hitler vergeleken werd trok "schumaxF1" pertinent zelf. Er is buiten hem door GEEN ENKELE persoon in de #satlounge het woord Hitler in combinatie met s**4**l uitgesproken.

Indien men op s**4**l de posting van d0xterCB heeft laten staan met daarin de volledige log, kan men zien dat men in #satlounge niet vriendelijk was over s**4**l, maar ook dat deze "SchumaxF1" bleef doormauwen terwijl hij goed genoeg kon merken dat men geen zin had om hierover te praten en kan men ook bovenstaande uitspraken

Het is heel duidelijk overigens dat TB of Toxic zich voor SchumaxF1 uitgaven, dat was te zien aan de provider, de manier van spreken, vooral na mijn waarschuwing te stoppen met het gedoe.

Het is ook HEEL erg apart wel dat nog geen 30 seconden na het bannen van SchumaxF1 uit de #satlounge TB kwam binnen zetten en meteen daarop ToxicQ (ja het is gemakkelijk om snel 2x mirc op te starten en met 2 verschillende accounts in te loggen of even iemand anders dit te laten doen).

De tegenpartij zal wel weer komen met het smoesje dat ze vlug per icq gewaarschuwd werden, maar binnen die korte tijdsperiode is het onmogelijk om te vertellen wat er gebeurd is, mirc op te starten, in te loggen en dan in de satlounge te komen, temeer daar het inloggen op dat moment langer duurde vanwege de socksscan, daar ben je al zeker 15 a 20 seconden mee kwijt, dus alles zou in 10 sec geregeld moeten zijn via icq? Get Real!

Het is bijzonder jammer en het spijt me dat ik jullie users hiermee lastig val, maar ik laat het niet over mijn dak gaan, dat men ons complete irc kanaal beschuldigd van het vergelijken van s**4**l met Hitler terwijl dit pertinent NIET juist is!

Ik heb al die tijd rust bewaard, gemoederen gesust, nu ook in de chat heb ik gezorgd dat het stopte en mijn mond niet meer open gedaan over die oude zaken, ik dacht dat wel voorbij was.

Maar nu wij zo hard aangevallen worden door gene zijde, verklaar ik persoonlijk hierbij s**4**l de oorlog.

Dat wil zeggen dat ELKE user, moderator of wie dan ook die publiekelijk hier nog de sfeer probeert te verzieken door nog een reply posting te geven op dit onderwerp, onmiddellijk en voorgoed van Satellite Fun gebanned zal worden.

Verder is het bij deze verboden ook nog maar de geringste verwijzing of wat dan ook te maken naar s**4**l, TB, een van hun sites, postings, files of wat dan ook.

Het enige wat we hier nog willen is RUST en blijkbaar is de enige wijze om die rust te krijgen het compleet uitbannen van s**4**l en zijn leiders.

Enige mogelijkheid om dit weer recht te krijgen is het openlijk bekennen van hun ongelijk en excuses aan de gebruikers van de satlounge.

Wij bekennen van onze kant dat we in satlounge de keren dat er over s4a gesproken werd, er niet echt positief over deden, maar de beschuldigingen van nu raken kant nog wal, zijn pertinent onjuist en gaan alle perken te buiten en zijn verder alleen door Toxbee bedoeld om de ruzie weer te doen oplaaien en onrust te stoken omdat hij merkt dat hij nergens een poot meer aan de grond krijgt en steeds weer moderators wegens problemen met hem s4a verlaten.

I have spoken, en op dit board wordt hier NIETS verder meer over gezegd of gedaan.

Mochten er nog meer beschuldigingen en postings op s4a komen, dan kan men als reaktie onzerzijds nu al er van uit gaan dat wij die als onjuist en als leugens beschouwen opdat we verder hier niet meer te hoeven reageren.

Reakties op dit schrijven UITSLUITEND PER EMAIL naar het bekende adres!

Als er geen excuses komen van gene zijde, komen er vanzelf wel andere maatregelen waar we jullie verder niet mee hoeven lastig te vallen.

p.s. Verwonderlijk trouwens dat dit een dikke week geleden gebeurde en s4a er nu pas over begint.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan