slecht signaal

J

jimboo12

Ik ben mijn humax draaaibaar aan het maken heb ik met mijn kompas de motor op het zuiden uitgericht schotel erop gezet

Dus als het goed is zou ik nu dus de sirius sateliet moeten kunnen ontvangen maar ik krijg in de onderste balk 0% en in de bovenste 26% dus de' is nie veel he' heb ik iets niet goed aangesloten of zou de kabel te lang zijn het is zwarte kabel h125 en plusminus 35 tot 40 meter lang(motor draait wel).

Evaluatie hoek van de moter staat ook goed die van de schotel kan ik net op en neer doen wat ik wil hij blijft op 26% en 0% staan dus als iemand advies of een tip heeft dan hoor ik dat graag.

groet van jim

 
Was de kabel(met vaste opstelling)ook zo lang?

Hoe oud is die kabel en zit er geen breuk in?

Zet de ontvanger eens op een paar meter van de schotel(indien mogelijk)en kijk dan nog eens?

 
Hoi

Ligt niet aan de lengte van de kabel,mijne is 40 meter en heb een goei signaal,

Het ligt eerder aan je opstelling van af het begin.

 
Wat bedoel je met Ligt niet aan de lengte van de kabel,mijne is 40 meter en heb een goei signaal,

Het ligt eerder aan je opstelling van af het begin espagnol60???!!!???

 
Hoi

Aangezien ik zelf ook een 40 meter kabel heb en een goed signaal heb ligt het niet aan de lengte.

 
oke dan moet ik nog maar wat draaien en pielen tis maar goed dat ik de andere schotel heb laten hangen dus op de astra heb ik nog beeld.

groet van jim

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan