Geen C*N*D*O*M op MM9500

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Preteorian

Kleine vraag,

Ik heb hier een Nokia MM9500 staan met de DVB2K-V5 software. Op zich werkt dit prima,maar PW gaat goed en alleen wil C*N*E*D*O*M niet werken. Zowel op en MOSC als GW werkt dit niet.

Dezelfde kaarten in een Hummie 5400 en geen probleem.Alle kanalen uit het PW-pakket en C*N*D*O*M werken dan zonder probleem.

De CAM is NIET gepatched(althans niet de Amon-patch,wel AllCam als je begrijpt wat ik bedoel)Voorheen heeft het altijd goed gewerkt met versie 1847.

Iemand enig idee ??

Sioux's

Ed

 
Dit doet mijn nick eer aan :)))

HUH?????

Een kwartier op CineDom laten staan en ineens, FLOEP, daar zijn ze weer.........????!!!!!

(Het lijkt wel C+..)

Gr.

 
Inderdaad, Huh??

Heb hetzelfde geprobeerd, zelfs de hele nacht op C*n*Dom

laten staan. Niks, Nadda, Noppes.

Nog steeds geen idee ???

 
Heb je misschien soft met blokker die per ongeluk aanstaat?

Gr.

 
Niet dat ik mij daar van bewust van ben. Heeft DVB2K-V5 uberhaupt deze functie? Heb alle menu's maar ff doorgespit

maar kan hier niets over vinden....

Nog steeds op zwart :-((

 
Excuseer mijn blindheid:)))

Er stond inderdaad 2000 b5!!!

Wat ik wel gedaan heb, was weer snel terug gaan naar 1820(S)!

Dus of dit er iets mee te maken had weet ik niet!

Ik vond de 2000b5 prachtig, maar hij gedroeg zich vreemd!

Schokkerig beeld, af en toe weg beeld en het geluid kwam altijd later dan het beeld bij het zappen!

Gr.

 
Zit er ook inmiddels over te denken om terug te gaan naar V1847.

Probeer 1st eens een nieuwe settinslijst. Eens kijken of dat nog wat uithaalt....

Het blijft zwart ;-(

 
Hoi,

Als je slim bent, pak dan de 1820(S)

Hier zit NIET het audio probleem in, en je hebt een soft-blokker die je naar wens en behoefte aan of uit kunt zetten!

(Hier draaien ze trouwens nog steeds!!)

Gr.

 
Heb inmiddels m'n hele archief uitgekamt maar V1820(s) zit er bij mij niet tussen.(Chips!!) Heb je een URL voor mij of kan je hem eventueel ff meelen ? ( Preteorian@zonnet.nl )

Thanxs in advance..

 
Inmiddels DVB2K erafgegooid en oude software weer eropgezet.

Nieuwe settingslijst, en wat denk je?

Alles, behalve CineDom

SHIPS !

Het blijft zwart :-((

 
Probeer je kaart eens opnieuw te proggen. Ik heb ook weleens gehad dat de ontvanger langdurig op een Irdeto kanaal had gestaan zonder beeld, dat daarna de kaart niet meer goed functioneerde.

 
Tja , ze willen nog wel eens wisselen tussen key 10 en 0E , als je beeld hebt is er dus net naar een key gewisseld die toevallig op je kaart stond.

 
Probleem ligt dus niet aan de ontvanger, maar aan files of wijze van kaartprogrammeren.

En dat hoort helaas niet in een ontvangerforum thuis vandaar dat we deze dicht doen.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan