Welke files kunnen ticket (viasat) openen?

I

ilya

Ik ben al eentijdje opzoek naar de files voor ticket.IK ben in het bezit van van een interne cam (echo star 3000).Ik ontvang wel het blauwe logo van viasat.??Geen beeld, wel melding dat er een uitzending is.

ILYA

 
Als je het blauwe logo hebt dan heb je werkende files, meer is er namelijk nog niet.

Met uitzondering van 1 of 2 kanalen waar een promotje draait.

Vergeet ook niet dat je altijd zelf files aan kunt passen als iets niet werkt, je hoeft ze niet werkend van internet te halen.

 
Zojuist via de satmeat page website, arabus,de files van strsh te pakken en ..........TICKET is daarbij OPEN.Hoera..

Ik zag gisteren wel de meldinglbij de echostar dat er een progamma op dat moment werd uitgezonden.(onder op de balk)

Dat vond ik raar.en had ik tevens de melding op een ander ticket de melding dat het channel scrambled was,.Verder gaven de andere tickets s alleen maar het logo.

Op een ander board las ik toevallig dat er toch uitzendingen waren en er slechts een paar files waren welke werkten. Je ziet de aanhouder wint. Nu ontvang ik v. b.een "natuur" film en op een ander ticket een jeugdfilm.

Dus het werkt wel.Mijn andere files er weer in gestoptdeze waren ook gisteren gedownload dus nieuw, Bar c103 en Vianix en bij deze geen beeld. Klopt het verhaal nu van het andere board ?????Dus de aanhouder wint.Of is dit toeval!

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan