PMK ZEE-TV ?

B

banshee

Weet iemand waar ik de pmk van zee-tv kan vinden ik heb er al velen maar ze willen niet werken. Hier en daar staan ook verschillende Prov ID's.

 
Gebruik de Alfredo V17c file. Deze file emuleert een originele kaart. Het is niet mogelijk om zee tv met andere kanalen samen te programmeren (bijv. met V35 files).

De coco string is heel anders voor zee tv, daarom kun je niet zomaar verwachten, dat die (ongetwijfeld wel werkende) PMK's die je hier en daar op het net tegenkomt, direct in om het even welke file te plaatsen, beeld opleverd. (sorry, moeilijke zin geworden)

In wallbanger kun je zien welke settings nodig zijn voor ZeeTV:

ProvDate=00 06

ACS=2.1

CoCo=CUSTOM

EMM=06 04

ECM=06 02

CoCoStr=ALL

Dus je moet echt een apart GW kaartje maken voor ZeeTv. Ik ben overigens gisteren een aantal uurtjes bezig geweest, om met een DS9 kaartje ZeeTv autoupdate te kunnen krijgen (dit moet wel, want de PK's veranderen elk uur). Er zaten een aantal foutjes in de meeste epromfiles, maar ondanks dat is het me nog niet gelukt. Wel kreeg ik beeld als ik de juiste PK invoerde, maar dan was het na maximaal 1 uur weer gedaan...

Ik hoop dat je wat met deze info kan doen, ik kan je natuurlijk ook een kant en klaar filetje sturen, maar dit zelf oplossen is toch veel leuker?!?

 
Prov Id = 01 00 00

Pmk = 7E A4 ** ** ** ** FD 4D

Er zijn meerdere werkende PMK's mogelijk dus.

 
Da's op zich niet verbazingwekkend, omdat elke HMK/HS combinatie een andere PMK genereert;-))

Toch aardig om zelf je sterretjes te maken.. Misschien iets voor Boets?

 
Wat voor ci cam gebruik je wil ook niet met alle versie's werken !

Robbie

 
Ook nog even iets over Irdeto 2. Ik heb vandaag een officiële Nova (version 2) gehad, en die werkte op mijn Humax 5400 (is er zelfs op geactiveerd).

Is ZeeTv nu wel of niet in Irdeto 2? Het is in elk geval wel een ACS 2.1 kaart, dat betekent dan toch dat ook hiervan de PMK te ontfutselen is. Kunnen we dan met een gerust hart naar Nova blijven kijken?

 
zeetv is toch geheel geen probleem op de hum 5400.

mits je fun 3 in 1 gebruikt. en seca wilt op geven :)

verander de coco van seca 01 00 in 0604 en zet even een pmk en prov id in de hex. je zal zien . even naar het kanaal van zee zappen

kaart eruit en weer terug . en binnen 60 sec heb je beeld . ( oke kan soms iets langer duren :tong: )

werkt het binnen 5 min niet dan is de pmk niet in orde:)

gr dj

 
Nou ik ga effe prutsen, iedereen alvast bedankt voor de info.

Oh ja het is een mm9500 met dvb2000 en dat van dat het alleen op een kaartje was ik al achter (na dagen) te hebben geprobeerd.

Ik geef nog wel een reply als het nog niet lukt.

 
Hoi

Nou Zeetv werkt zonder probs mits je de versie van 3in1 v2.4 hebt

je hoeft zelfs de coco niet meer te veranderen!!!

dus heb nu irdeto pink zeetv seca en via draaien met één funcardje..

Groeten

Ruud.:eek:

 
Ik heb vandaag de funkaart ontvangen. Die werkt nu inderdaad perfect voor alle kanalen inclusief ZeeTV. Geweldig die funcards. Dan kunnen ze hier dus toch meer mee dan met de ds9 kaartjes. Voor mij is de funcard nu al een succes. En erg gemakkelijk te proggen met een Mastercrd progger en Chipcat.

Voor banshee blijft het dus bij een GW met 1 provider (00), zolang de cam tenminste nog niet is aangepast.

 
Ik heb ze allemaal geprobeerd dan wel met wb maar ik blijf zwart beeld houden. Ik heb zo'n vermoeden dat zee-tv de key('s) na afgelopen weekend zijn verandert. Heeft iemand de key('s) de afgelopen dagen nog getest ???

 
Ja Banshee, de PMK's zijn nog steeds geldig. Ik kijk elke dag naar Zee Tv. Als je de files gemaakt hebt (V17 van Alfredo) moet je wel even geduld hebben, en de reset doen om de update binnen te krijgen. Dit gaat meestal het eenvoudigste door de kaart er even uit/in te steken.

 
Ik heb momenteel 3 verschillende pmk's maar ik krijg ze niet werkend. Ik heb een omgebouwde mm9500 met ds9 files heb ik op de meeste kanalen beeld maar op zee-tv nog steeds niets.

pmk's die ik heb

7E xx xx xx xx xx xx 4d met id 01 0E 00

22 xx xx xx xx xx xx 65 met id 01 00 00

C8 xx xx xx xx xx xx AB met id 01 0E 00

Ik heb alle 3 geprobeert maar niets nada, heb telkens 15 min gewacht.

Kan iemand mij iets zeggen wat ik fout kan doen of iets mailen naar mijn want ik word nu een beetje ***.

 
7e ** ** ** ** ** ** 4d is met prov id 01 00 00

dus dat is niet juist met 01 0e 00 !

Maar goed dat zal de fout niet zijn, misschien heb je hier wel een typyfoutje gemaakt. Ik zal je de V17c files sturen. Ik heb alleen zelf geen ds9 file waar zee tv mee werkt. Dat is me pas gelukt met een funcard en de 2.4 files. Dit is voor mij dus de enige 3 in 1 kaart waarmee zee tv goed de updates binnen krijgt. Wat ik al zei, het beste om mee te beginnen is een losse goldkaart voor zee tv als enige provider, en die files heb je nu in je mailbox.

Als iemand ds9 files heeft waar zee tv op draaien, zou ook ik graag horen hoe dat moet.

 
@marciemarc,

Om alles op een DS9 card te krijgen is me nog niet (goed) gelukt...wel key-updates maar daarvoor is regelmatig een card-reset/zapaktie nodig. Dus relaxed op de bank blijven zitten is er niet bij.

Inmiddels is het me wel gelukt om ALLE Irdeto providers op één GW AU te krijgen...

 
Thankx voor je hulp

Het is me eindelijk gelukt het werkt. Met ds9 files moet je de decoder (de cam) echt op het zee-tv zetten anders krijg hem niet werkend. Hij krijgt niet zijn nieuwe key's binnen.

 
Beste Ruud1955,

Ik heb net een satteliet set aangeschfad met een archsat met diseq 1.2 motor. en een receiver powersky 1900ci met Arion software.

Maar ik heb begrepen dat een funcard de grote van een smartcard heeft en die gleuf is bij mijn dicht maar de grotere gleuf is wel toegankelijk.

Is het volgende wel mogelijke met de grote gleuf?

Een magic module programeren naar de ucas 3.0 .dan een k3 kaart om alles van de funcard te bekijken o.a. Zeetv???

mvg,

Baleswar@freemail.nl

 
Ik weet niet of je de Magic naar een Ucas 3.0 kunt programmeren, vermoedelijk wel. Wat er nog op de funcard draait is me niet bekend. De K3 kaart zou Nederland op open staan, als het goed is zou deze wel in een Ucas 3.0 moeten werken.

Misschien dat iemand anders je daar meer zekerheid over kan geven, dus wacht nog even op antwoorden van collega's.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan