DS9 files op freecam 2 017voor niet Humax gebruikers !!!!

I

ilya

Welke DS9 files werken op b.v. freecam 2.017..Je vind op het net heel wat files mbt DS9 project.Uitsluitend , zo ziet het ernaar uit, alleen voor de Humax.Ik heb bijna alle files uitgeprobeerd.Geen positief resultaat.Idem dito ook op enige buitenlandse boards wordt hierover melding gemaakt .

Vraag: zijn er ub erhaupt files te verkrijgen voor b.v. echostar 3000 via.

ILYA

 
krijg alleen de lite versie aan de gang op mijn echostar,

en dan of seca of viaccess

met de nieuwste minimimi funcard file krijg ik wel seca en irdeto en viaccess aan de gang maar moet wel van seca naar viaccess de kaart eruit en er weer insteken.

ook is het schakelen erg traag denk dat we geduld moeten hebben tot er een betere camsoft voor komt, meen te hebben gelezen op een duits board dat er wel mensen aan werken.

groeten blokker

 
Wat is een minimimi funcard ???.Is dit soms de plastic versie

van de standaard funcard.

ILYA

 
Waarschijnlijk bedoelt Blokker de 2.4 versie van de 3in1-funsoft.

Deze opent inderdaad alledrie coderingen, maar het gaat niet echt lekker. Inderdaad veel kaartje-uit-kaartje-in, en wat spelen met de CI-instellingen.

 
is inderdaad een aangepaste versie van de 2.4

wat de maker van de 2.4 niet wilde implanteren het door reset schakelen van mode`s zit daar wel in

groeten blokker

ps wil de file wel naar je mailen maar je hebt geen email aan staan

 
de 0.18 versie komt binnen een 2weken ofzo en daar kan veel meer mee.

de maker van de 3in1 is boos en wil niks meer op het net zetten.

lees maar op het duitse board 4free..

cya

 
Captain, goed nieuws, ik hoop dat zodra jij e.e.a. weet dit effe aan ons meldt zodat wij eindelijk ook eens met 1 cammetje alles kunnen ontvangen.Dus ook meer viaccess providers, iplv 8 etc.

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan