5400-Z files for download

V

Viewer

Op veler verzoek dan de files voor en over j-tag op de server gezet, maar even een nieuwe topic van gemaakt omdat hij in diverse postings voorkwam.

De files komen van de afgelopen tijd van diverse bronnen.

Even wat korte antwoorden op de meest gestelde vragen;

Ja, de 5400-Z is patchbaar

Ja, de 5400-Z is reeds (ongepatched) te koop

Ja, de 5400-Z zal binnenkort gepatched te koop zijn

Ja, gepatchte 5400-Z gedraagt zich exact als 5400 irci

Nee, patchen dat doe je niet zelf

Nee, ik weet niet waar je een gepatchte NU kunt kopen

(lees anders de posting op de 5400-Z pagina)

Op veler verzoek zijn naast de posting van Teebee die al lang op de server staat dan ook J-tag files op de site gezet.

c-ya !

Viewer

http://humax5400.axs-ict.nl

if it ain't there ...

 
Viewer hoe weet je dat binnenkort de gepatchde versie wel te koop is en waar zijn die files dan voor die je op je site heb staan.

Verder staat er dat de Z niet zelf te patchen is...ik geloof je direct omdat ik nog geem zelf gepatchde Z heb gezien.... maar er staat wel files voor de jtag op je site. Waar zouden deze dan voor dienen. Komt me een beetje over als tegenstrijdig aan het hele verhaal.

Denk overigens dat het weer een kwestie is van geduld is een schone zaak. Als de Z non public patchbaar zou zijn dan is het na verloop van tijd ook public patchbaar.

 
hoi allemaal

@realViewer Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar ik vrees ervoor dat het al zover is dat de 5400 toch patchbaar is.

Waarom zou *anal+ anders zo van hun tak maken voor de 5400 ??

Ik wil niet de ongelovige uithangen maar dat de 5400 nu patchbaar is vind ik te voorbarig dit te beweren.

groeten Esp

 
Ondanks eerdere aanhoudende berichten was het al langere tijd duidelijk dat de Z patchbaar zou zijn en dat je daar zeker niet voor alleen bij geselecteerde dealers terecht zou kunnen.

Hoeveel mensen zouden hierdoor weer voor heel veel geld een Humax 5400 gekocht hebben....

 
nieuwe 5400 z geen jtag en patch draait perfect precies de gewone 5400

 
@Richard:::

1. Heb je dit zelf gepatched

2. Of laten doen door een welbekende SatShop :shocked:

Zoja punt 1 Hoe dan ???? Daar ben ik en vele andere erg nieuwschierig naar dacht ik zo :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Cu, XP

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan