Niet te proggen

L

lummel

Ik heb een originele kaart waarbij ik een foutmelding krijg als ik met Maxprovider de keys laat zoeken.

Ligt dit aan de kaartversie. Het is namelijk al een kaart van meer dan een half jaar oud, dus ik denk dat ik niets te maken heb met de 60 en 70 kaarten (???)

Iemand nieuws?

Lummel

 
Ja lekker duidelijk :laugh: beetje info zoals welke foutmelding

type kaart ....enz. zou ons en jou toch een stuk verder helpen

:laugh:))))woutje

 
Ligt niet aan kaartversie, misschien maak je een ander foutje, voor meer info http//www.whatplace.co.uk/mkf4.html

boets

 
Tijdens het uitlezen van de keys. (00, 01 etc) krijg ik de melding dat de kaart niet uit te lezen is.

Hij kan dan wel op een andere manier de keys gaan zoeken maar dan middels de BruteForce methode (zegt ie) Het enige nadeel is dat hij dan over 3kB ongeveer 2 minuten doet (ook dat geeft ie aan)

Verder doe ik niets verkeerd. De andere kaart die ik heb (en waarvoor ik ook "netjes" 30,- per jaar betaal, werkt prima De andere geeft dus deze melding.

Genoeg info?

Lummel

 
Dit is geen foutmelding, gewoon een teken dat ie het een beetje moeilijk heeft. Ik heb ook deze methode al verschillende malen laten uitvoeren, en dat gaat prima. Het duurt alleen een beetje langer. MKF4.1 is top!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan