Is het proberen waard!!!

F

flup

Misschien is het gewoon de beceiligings code:

die moet je meestal intoetsen nadat je van provider hebt geruild.

Probeer maar eens in je nokia van bv Telford een Libertel kaart te duwen, je moet nu eerst je eigen pincode en dan de beceiligingscode!!!!!

De standaart Nokia beveiligingscode is:

12345

maar met Logomanager kun je de beveiligingscode uitlezen!!!!

Laterzzzzz,

Flup jr

 
By the way dit gaat over als je een Provider wissel hebt begaan met een nokia telefoon!!!!

Laterzzz,

Flup jr

 
Flup, standaard 12345 is al heel lang niet meer, elke Nokia krijgt een gele sticker bij aankoop waarop de key staat.

Ken je het programma Imeinokia.exe nog? Welnu, daarmee kon je aan de hand van het imeinummer de securitycode achterhalen.

Dit is al een oud proggie en het was niet nodig geweest als bij de meeste telefoons 12345 gebruikt zou worden. Dat is bij een ander merk het geval, niet bij de Nokia's.

 
Hoe lang is dat al dan?

(die gele sticker)

Ik vind het wel irritant!!! Steeds al dat geode met die beveiligingscode. Als iemand hem wilt wisselen doet ie dat toch zelf maar ja.

Laterzzz,

Flup jr

 
Nou dat met die gele sticker is al heeel lang.

In elk geval al van voor de 3110 uit was.

Ik geloof dat 12345 bij de 1610 en 1611 gebruikt werd, en daarnaast nog bij de vroegere Panasonic en Motorola toestellen, maar 100% zeker weet ik dat niet meer.

Kan zijn dat bij andere merken dit nog altijd gebruikt wordt.

 
raar ik heb een 32`10 (nu een jaar) en helemaal geen gele stikker.

ok dee 3310 van mijn vader had geen stikker (1/2 jaar oud)

wel raar dan!!

:biggrin:

Laterzzz,

Flup jr

 
Niks raars aan. Dat is omdat je het toestel niet gekocht hebt maar omdat dit prepay toestellen zijn. Bij eigendomstoestel is dat namelijk wel.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan