humax en stabmotor

M

master28

Ben benieuwd of een stab motor nu lekker werkt met de humax 5400. en of ik beter mijn diseqc 4/1 switchje kan blijven gebruiken

ik wil er een 1meter dish aan hangen,

wil graag weten of het lekker loopt en niet te veel tijd nodig heeft om te draaien en of de humax de stroomvoorziening aan kan, ook als het eens iets harder waait!

graag merk erbij vermelden indien mgl

bvd marcel

 
Ik heb mijn hummie sinds 3 dagen werkend met een stabb hh120 rotor het was wel even pielen met afstellen en installeren in je hummie maar nu het er allemaal in zit werkt het super goed .

Je moet alleen niet verwachten dat als je op de astra zit je binnen 5 sec op de hotbird of op de sirius zit dat duurt wel iets langer plmin 10 12 sec bij mij ik heb wel 40 m coax een schotel van 1 meter en hij staat 6-7 meter hoog op een platdak dus vangt veel wind. hummie kan het wel aaan dus.

misschien dat je hier iets aan hebt in je overweging om een rotor aan te schaffen.

groet van jim

 
dat klinkt positief, nog een vraagje dan maar, kan ik op 1 of andere manier al een motor en een diseqc switch samen gebruiken , of bestaat dit nog niet,???

 
hi,

jimboo misschien ook eens interessant om te vermelden welke lnb je gebruikt.

 
@master28

Bij mij weten kun je de diseq switch niet gebruiken in combinatie met een stabrotor als je in het humax menu aangeeft dat je een motorbesturing gebruikt gaat automatisch het veld van de dieq switch uit.

@satdigital

Ik gebruik een humax lnb 0.6 db

groet van jim

 
@jim

ik weet dat de humax soft het niet kan, maar ben benieuwd of het technisch mogelijk is na een aanpassing van de software

 
@master,

Dat zou ik echt niet weten dan moet je toch bij 1 van de electro technische jongens of meiden zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan