Flashen Pioneer?

S

Satslope

Wie heeft een Pioneer receiver? Deze schijn je ook te kunnen flashen. Cyfra+ heeft deze ontvangers als leendoos, en op de poolse site staan een hoop files (zoals Pionero 2.0)

Weet iemand een site waar e.e.a. op wordt uitgelegd over deze receiver? In NL heet ie SBR-1020 of zoiets..

 
waar zit die poolse site en kan je ook nederlandse software invoegen en zo ja waar is dit te vinden?

Vraag me namelijk af of deze ontvangers nog lang blijven werken voor de nederlandse kanealen met de poolse software.

 
Ik heb een NL firmware gemaakt met ondersteuning voor Taquilla. Deze kun je downloaden bij Duck, inclusief de tool om te flashen via seriele+parallelle poort.

Deze fw is voor DBR-S100NL2 decoders alleen!

(Volgens mij NIET compatible met DBR-S200xxx )

H2Deetoo,

 
Hi H2Deetoo

Voor zover ik begrijp is de nederlandse pioneer compatibel met de BCT-1430.

Helaas heb ik dus een BCT-1330 (ouder model).

met het originele service progje en Pionero schijn je wel een kanalendump te kunnen maken. Ik zou de originele Poolse software willen vervangen door eentje met Diseqc ondersteuning, bij de 1430 betekent dat dus NL soft met een aanpassing om de poolse karakters en EPG te krijgen. Die heb ik. Maar die kan niet in de 1330. :sad:

Dus blijf ik er voorlopig maar af. Het ding wordt namelijk zwaar gebruikt en mag niet stuk gaan wil ik de vrede in huis bewaren ;)

Omdat Cyfra en Wizja waarschijnlijk samen gaan is de kans aanwezig dat er soft met diseqc komt.

 
ik heb een pioneer geflashed met bovenstaande fw(bedankt)

werkt goed beter dan de spaanse fw,die liep vaak vast

het voordeel bij de spaanse was wel dat je alle epg's had

(spaanse,italiaanse.ned,)maarja je kan niet alles hebben he?

 
ik heb een pioneer DBR-S100NL2DBR ofzo...

hoe moet ik dat ding nou flashen... ik heb die files van duck wel..

mar ik vat er geen zak van HELP!!!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan