Wafers en VP2

J

JoostA

Ik had bij ome Willem wat kaartjes besteld, maar er is blijkbaar iets niet goed overgekomen want ik heb nu o.a. twee waferkaartjes gekregen (een silvercard en een prachtige roze funcard - die laatste is althans compatilble met een funcard veronderstel ik). Niet de uitvoering die ik dacht te krijgen maar wel chique -:).

Ik heb gisteren uren en uren zitten prutsen, maar ik heb geen idee of die waferkaartjes met een VP 2 te programmeren zijn. De Atmel en de PIC files gaan er kennelijk moeiteloos op, maar de eeprom files, dat is andere koek. Kortom: 3 in 1 is er bij nog niet bij. Wat mis ik ? IK heb Polen al afgestruind maar met de3 in 1 kit uit augustus (voor de atmel) kom je er ook al niet.

 
Ik weet dat probleem loos de VP 20 wertk.Ik had ook een Vp2, deze heb ik nog om kunnen ruilen.Ik zou zo zeggen bel Willem effe.You never know

ILYA

 
Originally posted by ilya Ik weet dat probleem loos de VP 20 wertk.Ik had ook een Vp2, deze heb ik nog om kunnen ruilen.


ILYA

Ai, een nul vergeten. Ik heb een VP20, al heel wat langer dan vandaag, dus daar is niks mee mis. Ik maak in ieder geval uit je antwoord op dat daar het probleem niet in kan zitten. Zijn de zipjes soms incompleet ? Ik zou denken: het laden van de silvercard gaat via een loaderfile die alleen gebruikt wordt voor de EEprom (zoals bij de 2416). Daarna (als derde en laatste stap) weer de PIC voorzien van het juiste file. Bij de Atmel kan ik me niet voorstellen dat ik een loader nodig heb. Is in ieder geval niet nodig bij de Jupiter 1.

Willem zal me nog wel mailen over een stuk van mijn bestelling (als die er al niet is), anders zal ik hem inderdaad wel eens bellen .

 
kijk even in de faq site daar staat een beschrijving hoe je de admel programeert probeer anders eens chipcat die progt admel goldkaart en silverkaart denk wel aan de jumpers die goed moeten staan bij de vp20

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan