Goldcard

C

colavader

Ik heb me een Mastera II gekocht, met goldcard, maar ik krijg blijkbaar niet de juiste bestanden naar de kaart geprogrammeerd.

Kan iemand me helpen hoe ik dit moet doen ?

Welke bestanden, welke volgorde, waar te vinden ?

Ik heb een Humax 5400 met alleen de standaard kaartlezer.

Alle hulp is welkom.

Als er iermand uit de buurt van MiddenLimburg (België) mij kan helpen kan ik mij altiijd verplaatsen om eens een voorbeeld te bekijken (wil hier zelfs wat voor betalen).

KG

 
Als ik het goed begrijp vraag je dus naar files waarmee je direct kunt kijken naar je favoriete programma's?

 
Niet onmiddellijk,

ik wil in eerste alleen maar weten welke files (ik meen begrepen te hebben uit de handleiding van de Mastera dat er twee files nodig zijn - de pic.hex en dan de file met de eigenlijke codes).

En inderdaad, waar haal ik die pic file en dan de andere file ?

Er staan er zoveel verschillende op verschillende locaties dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

 
Het is juiste de bedoeling va de hobby dat je zelf gaat zoeken naar de juiste metode om beeld op je scherm te krijgen.

Met andere woorden, probeer veel info te verzamelen en probeer eens wat files uit en zoek ook naar links van andere satboards.

Het probleem is dat niemand je rechtstreeks antwoord kan geven omdat big brother adem van C+ aanwezig kan zijn.

Ik neem aan dat je ook via e-mail geen reacties hebt gekregen wat niet zo verwonderlijk is.

Enne, vergeet de 'read me' bestandjes niet die bij de meeste files meegestuurd worden!!!! ( een mooiere tip kan ik je niet geven)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan