strong 8000 v2.2 vervangen door 2.0

W

werner

Ik heb een strong 8000 met versie 2.2

ik weet dat je de 2.2 eruit kan halen en hem vervangen door 2.0 zodat ik ook de ppv kanalen kan zien.

de loader en zo heb ik al alleen ik weet niet welke procedure ik moet volgen

werner

 
Waneer je ontvanger al de versie 22 bevat kun je hem niet meer terug programeren naar 20.

Dit komt omdat de loader eerst kijkt welke versie in de ontvanger aanwezig is.

 
En als je in de binary het versienummer opzoekt en ff wat "aanpast" is dat dan niet voor de gek te houden?

Het flashen moet met een flashprogje van Thomson(staat op strongnl geloof ik) en een seriele+parallele verlengkabel. Pas op, als het mis gaat loop je kans dat je strong richting reparatie kan.

 
Dan kun je wel gelijk vragen of ze er versie 2.0 er voor je inzetten :biggrin:

 
@Satslope

Dat zou een oplossing kunnen zijn voor het proggen met een lager versie nummer. Zal het eens proberen of het te vinden is.

 
weet iemand hoe ik de k kanalen en de tacilia kanalen kan ontvangen met versie 2.2 ?

 
ik heb strong gebeld en uitleg gevraagd,

het is zo dat de 8000 V2.2 een heel ander moederboard heeft

en maar 1 processor (vorige versie 2 stuks).

eigelijk is het een geheel andere ontvanger in het oude jasje gestoken.

dit betekent dat V2.2 ook compleet andere sofware is dan de vorige versie's, ze hebben me dus ook verteld dat het niet mogelijk is om V2.0 erop te zz

 
Bedankt! In dat geval helpt het aanpassen van 2.0 niet. Verdorie er komen steeds meer verschillende procesoren en soft.. Bos.. Bomen... snappu?

 
jazeker , maar DIT is aleen te danken aan anaal -

Moeilijker te kraken ???, ik weet ut niet maar de verkoop van de nieuwe 8000 V2.2 is wel gedaald heb ik vernomen

(heb zelf nog met veel pijn en moeite een V2.0 weten te bemachtigen want niemand die ze meer heeft)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan