eeprom crd of hex files in de 3 in 1 proggen.

I

ilya

Ik heb met de cardwriter170 de 3 in 1 files geprogd.Ik gebruikte voor de eeprom de crd.file(dus niet de hex).Prompt kreeg ik een error melding.Vervolgens pakte ik de nieuwste versie 1.75 en kreeg geen enkele foutmelding.

Hoopvol mijn card in de freecam2-17 gestopt.De navolgende melding " Insert Irdeto smartcard".

Heel vreemd, Gereset etc . alles bleef zwart.Toen maar weer mijn hex file erin geprogd en direct weer beeld.Dus de crd file werkt voor geen meter.What did i wrong???

Het proggen ging perfect.Geen enkele melding.

En natuurlijk beeld,.Irdeto 100%, seca ??% channels,

Ontvang canal + france, dit is toch seca??Soms weet ik het ook niet meer.

Goodies:

On

seca

off

Is dit weer zo 'n typisch freecam 2.017 bug???

Ik las wel vanmorgen van de bekende Mickey dat er nog geen enkele " lekkere" files zijn voor de freecam.Hopelijk binnen enkele weken zou er de mogelijkheid bestaan dat hiervoor een oplossing is gemaakt.Dus iedereen de buitenlandse boardsc in de gaten houden.

ILYA

 
Vreend, met de crd-file krijg ik toch behoorlijk beeld.

Je progt de .crd toch wel via crd-script?

 
QDenktenk, je denkt zeker hier is ie weer.Vooraf effe een opmerking over mijn kennis over Irdeto(Seca no problem).Ik heb toentertijd de faq van BT goed bestudeerd en e.e.a. uitgeprobeerd.Tot nu toe redelijk ging e.e.a. goed.

Het proggen met cardwriter via crd-cript weet ik echt niet.Ik zal dit komende tijd uitproberen.Heb jij nog een paar goede tips.

In ieder geval denktenk top van je voor alles .

Thankx

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan