Geen update met WB ????

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Na lange tijd weer aan het loggen toe gekomen(voor het eerst in m'n humax met 1.05 ipv 1.03), maar het ding staat nu al een hele tijd op prov 00 19, maar tot nu toe geen update.

Ook heb ik geen melding van wb gekregen,dat mijn keys niet goed zijn.

Ik heb ingevuld staan de mk00, mk01 en de ppua.

Normaal gesproken moet er toch op ieder kanaal wel een keer een update binnenkomen?

 
Waarschijnlijk kloppen de keys gewoon dus 0C, 0D,0E en krijg je geen update te zien als dat niet zo is dan klopt je PPUA niet of je 01 key is niet meer geldig of staat niet op de goede plaats anders moet het gewoon werken.

G.r Pecari

 
OK, dat kan ik volgen, maar alleen key 0e is geldig.

Als mijn 01 of ppua niet goed is moet ik toch een kruis te zien krijgen in wb?

 
Ja je zou zeggen van wel maar het kan ook zijn dat de ppua niet klopt maar het kan ook zo zijn dat de 01 key niet meer in de lijst staat van update bij Canal+ en je dus ook geen foutmelding krijgt van niet geldig maar je moet gewoon even nog wachten over 2dagen beginnen de nieuwe keys weer hun weg te vinden naar de kaarten dus meschien dat het dan weer wel werkt anders krijg je van zelf een foutmelding.

G.R Pecari

 
Ook al heb je al de goede key's gekregen toch blijf je de update's zien die tijdens het loggen langsfietsen in je log scherm.

Waarschijnlijk heb je dan toch ergens een typfoutje gemaakt ofzo of heb je de keys op de verkeerde plaatsen ingevuld.

Wis je maand keys maar, dan weet je zeker of je mk01 en ppua werken.

Zomaar een gedachte kronkel.

 
Ik zal het eens in de gaten houden, maar ik ben toch bang dat mijn keys en ppua dan niet meer geldig zijn.

Helaas dan, het kan niet altijd feest zijn.:sad::(:sad:

 
Yup

Wis je 0c, 0d en 0 e key maar eens, als je mk geldig is krijg je vanzelf een update.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan