stream mmov

R

Ratje

klopt het dat de mmov kanalen op stream niet werken met de 3-1funfile???????

 
Staat mij iets van bij dat dit met de software versie te maken heeft.

Werkt wel met +cam 3.2 dacht ik.

Is dit niet het geval wordt ik wel verbeterd.

 
Als je de voorkeur geeft aan seca dan is het lastig met de update krijgen maar als je gewoon op de XXX gaat staan en je ontvanger uit zet en weer aan dan krijgje een update mits plainmasterkey en Prov ID klopt en er een film draait op de verquintie die je als update gebruikt als je de voorkeur aan irdeto geeft met je kaartje dan gewoon op CNN gaan staan en de ontvanger uit en weer aan en je krijgt een update

dit als met een humax5400 met softw 3.1 funkaart 3in1

G.R Pecari

 
Het probleem wat zich hier met Stream voordoet is dat de kaart niet meer na een CAM reset (MM9500) op stream wil springen.

Dus geen update.

Toen heb ik met ISVEdit de NOVA date op 0831 gezet en Stream de "startprovider" gemaakt. Nu is het een kwestie van proberen, op sommige stream kanalen geeft de kaart na een CAM reset "NOV" aan (nova) en gaat dan ineens open. Beetje raar maar het werkt wel weer.

Ik vermoed dat de "herkenning" van de Irdeto-provider via de datum gaat en dat daar ergens iets mis loopt.

Via SECA krijg ik met de Amon 2.1 geen beeld op stream. Er staat wel een patch van Amon 2.1 op de poolse site maar ik weet niet of die werkt. Als iemand een CAM heeft met een flashgeheugen ipv een OTP kan ie het eens testen..

Overigens werken alle kanalen van Stream. Je kunt eens proberen ze opnieuw in te lezen, die jongens willen nog weleens pid's wijzigen en zo..

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan