November seca keys

D

Duck

Zijn hier postings gewist? Ik mis er een paar

 
Laatst bewerkt:
Ja Duck, je hebt gelijk. Onze inspanningen van afgelopen nacht zijn hier verdwenen. Ik kan me niet voorstellen dat we hier op enigerlei manier de regels van het board hebben overschreden. Alle geplaatste keys waren voerzien van de nodige sterretjes, zelfs de fake keys. Regelrechte censuur, of een foutje?

 
Hoi luitjes,

ik had per ongeluk een dubbele post geplaatst. Toen gevraagd of er één weggehaald kon worden. 'k ben bang dat nu de hele thread is weggehaald. Erg snel zelfs.

De moderators kennende zal dit ook weer snel weer goed teruggezet worden.

groetjes,

 
Ik was ook weleens benieuwd welke keys jullie allemaal "gevonden" hebben!!

Ik heb Wallbanger vannacht tussen 03:00 en 07:00 mee laten lopen en de seca-doos met de videotimer op enkele providers ingesteld, maar als resultaat kreeg ik alleen 0019.

Vanavond eens kijken wat er mis gegaan is, of het moet zijn dat al m'n 01's "out" zijn nu..

 
0019,0010,0011 en 001d had ik geplaatst...

zijn nog wel na te lezen bij DUCK

 
Inderdaad... threat is weg.. Ik heb hem vanmorgen nog gelezen.

We zullen dit ff uitzoeken;-)))

 
1-10-2001 16:53:26: MEDIASET (001C)

Subscription :30-9-2001 To 30-11-2001

New Key [0D]D7 C5 ** ** ** ** D6 FD

MM Remote :6820 5621 3802 3313 3404 7415 6726 8637

 
1-10-01 17:21:44: CANAL+FRANCE

Subscription :1-11-01 To 31-12-01

New Key [0D]75 xx xx 23 xx xx CD 0A

1-10-01 17:21:44: CANAL+FRANCE

Subscription :1-11-01 To 31-12-01

New Key [0C]5D xx xx xx xx xx 70 5C

1-10-01 17:21:44: CANAL+FRANCE

Subscription :1-11-01 To 31-12-01

New Key [0E]25 xx xx xx xx xx xx A0

ben ik nou gek krijg nu andere keys als vorige maand binnen

heeft c+franse alle keys gewisselt of zo.

heb in ieder geval met walbanger en deze key wel beeld

 
ja, zeer strange:)

waar is die posting gebleven jo, iemand van ons een verkeerd knopje gedrukt:biggrin:

nee, nee, ik was het niet.

nog wat geslapen Marciemarc ? LOL

 
@Blokker2: Dit zijn toch wel bijna zeker nieuwe FAKE keys! Als je beeld hebt, dan zeker niet met deze keys, wel beeld via keys van andere provider (00 04, of 00 0F). Dit had ik (en VL29 ook)vannacht ook al binnengekregen. Maar we moeten bij hun nog even afwachten denk ik, alleen de 0d key zal vervangen worden, en de datum is maximaal 30-11-2001 en niet 31-12-2001.

@Captain Picard: Niet veel, maar ik hoefde pas om 13.00 uur weer te werken. Leuk chat gehad, alleen jammer dat de medeloggers (DRZ en VL29) niet ook op de #satlounge zijn verschenen, dat scheelt dan weer een paar postings op dit board. Om 3.20uur viel trouwens de hele transponder van SBS6, NET5 , TMF en V8 uit. Gewoon een uplinkstoring, wij in paniek, en toen ging ik loggen op RTL4, VL29 heeft de key sneller binnengehad op NGC. Jammer natuurlijk dat ik geen succesje heb kunnen boeken. Die VL29 is gewoon supersnel!

 
hehehe

volgende keer ben jij de winnaar misschien he:)

 
marciemarc je hebt gelijk de zender waar ik op zat te loggen is even fta vandaar dat ik beeld had

groeten blokker

 
FAKE keys! heb ik ook binnen gekregen de ppua en de 01 keys kloppen niet meer dus we moeten weer op zoek naar nieuwe

dit tot nu de eerste die het niet meer doet bij mij.

de 0019 key heb ik binnen gekregen om 3:18 afgelopennacht

G.R Pecari

 
de eerste fake keys had ik binnen met een bekende ppua, maar net geprobeerd met een non publick key en krijg dezelfde fake keys niet alleen op 0003 maar ook op 0004.

zal mij benieuwen wat er aan de hand is

 
Euh... ik denk inderdaad dat er een mod aardig is willen zijn om die gewenste posting weg te halen, maar per ongeluk niet de optie gebruikt om de post weg te halen maar om de thread weg te halen.

Die is helaas dan ook niet meer terug te zetten.

Maar het lukt jullie toch nog wel om de zaak boven water te krijgen lijkt me, anders doe je het gewoon even opnieuw, gaat ook je postingcount weer wat omhoog. :biggrin:

 
Yo! Op het bordje van duck staat ook nog een post over de keyz

Ik heb inmiddels 0019, 001D, 0010 en 0011. Nu zijn de fransozen aan de beurt.. eens kijken of ik ook fakers krijg.

(op de andere prvidersniet.. lol )

001C werkt die met zowel key 01 als key 02?? Ik heb die maar uitgezet, heb geen geldige mk en dat krijg ik steeds die "02 missing" zooi.

Hoe zit dat?

 
heb net een mk01 update gehad voor de fransen ,heb dus geldige combi's echter nog geen nieuwe maandkeys..zal niet lang meer duren denk ik..

volgens mij hebben ze een hele serie public setjes naar de verdoemenis gekicked hehe..

Alleen de echte keys will survive

 
'k log al uren op de fransen maar nog geen enkele fake ontvangen...

 
Tjeemig,

wat voel ik me lullig. Ik had nog wel geschreven dat ik het juist zo leuk vond om de maandelijkse competitie te volgen. Maar als ik VL en marciemarc zo bezig zie, dan is er volgende maand gewoon weer een nieuwe competitie.

Ik durf m'n Spaanse key niet meer neer te zetten, ik had 'm toch maar met valsspelen verkregen (zelf loggen kan ik niet): zo zie je maar weer "God straft meteen".

Oh ja, dat van die Euro moeten we niet vergeten. Ook al doe ik niet (echt) mee, ik kan nog best wel een storting doen.

Groetjes,

niet zo cool ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan