gebruikersdag op 7 oktober in Breda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zeeman

Na de succesvolle dag op 7 september word er door een andere groep van satellietenthousiasten wederom een dag georganiseerd. Dit keer in Gemeenschapscentrum "Wegwijzer" Steendorpstraat 2, te Breda en dit alles op 7 oktober 2001.

Wij, van het organiserend comite, denken dat we een gevarieerd aanbod en programma in elkaar geknutseld hebben.

Om daarover te kunnen oordelen is het een must om te komen.

groeten,

Zeeman.

 
hoi zeeman ben blij dat je het net als heel veel andere het ook een geslaagde dag vond in OOSTERHOUT,om naar breda te komen zal me niet lukken ,dit heeft een 2tal redenen , de eerste is vanwege een meningsverschil met een moderator van het s**4**l board en hoe hij mij heeft beledigd ,de 2de is dat ik daar de buurt ken en er zeer zeker mijn auto niet durf weg te zetten !buiten dit alles om wens ik jullie een zeer leuke dag en hopelijk is hij net zo geslaagd als de onze in OOSTERHOUT gr JAAP

 
@jaap heb jij zo een slechte auto dat je je eigen schaamt voor de buurt???? :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ik kom in iedergeval zeer zeker wel je weet nooit wat voor een kennis je weer op doet.

groet van jim

 
Aangezien ik om 1 of andere reden mijn posting niet kan editten die :biggrin: :d moeten :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: zijn.

 
Geen problemen gehad de keren dat ik daar geweest ben.

Ligt er misschien ook een beetje aan met wat voor auto je komt.

Jammer dat je niet komt maar hoop dat je evengoed een leuk weekend hebt.

groeten,

Zeeman.

 
Prettige dag toegewenst.

En voordat men hiervan weer een kletspraat thread van maakt sluiten we hem.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan