Mikka Häkkinen

S

Simon

Hallo,

Waar zijn toch al die Häkkinen fans gebleven, zijn die nu al van het uitstervende soort? Wint hij eens een keertje lees ik er hier niets over!

Groeten, Simon. (M. Schumacher Fan)

 
Tja ik zit te veel met linux (en wat andere) problemen aan mijn hoofd vandaar dat ik er geen aandacht aan besteed heb, maar ja inderdaad, hij heeft gewonnen, en hij was er schijnbaar ook nog erg moe van.:)

Toch leuk dat hij het nog eens presteert om te winnen vlak voordat hij gaat stoppen.

 
Jammer van Montoya. Zag je hoe hij schumi eruit remde? dat is pas echt tof!

Grtz. Bullet.

 
Zeker jammer voor Montoya.

Is trouwens de tweede keer dat hij die schumi pakt!

Volgend jaar moet schumi er echt voor rijden anders red hij het niet.

Tja Hakkinen stop ermee dus moeten we een ander kiezen.

ik ga voor Montoya.

 
Ik ben anders ook best benieuwd hoe Raikonen het gaat doen als ie volgend jaar in de McLaren komt, want dat is ook een snelle wagen. Schumi krijgt er in elk geval genoeg strijdlustigen bij.:)

 
Goojemurge!

Eindelijk wat concurrentie voor SCHUMI, want anders worden net als dit jaar de races op het laatst zeer saai.

Alleen nu maar hopen dat alle teams (MCLaren, BMW etc) net zo goed uit de winterslaap komen als Ferrari, anders rennen ze weer achter de feiten, want 1 schitterende uitremaktie maakt nog geen wereldkampioen.

Maar gelukkig houd RTL4 er de spanning in: "Hakkinen heeft in Indianapolis gewonnen, Schumacher werd 2e, maar in de WK stand staat MSC nog steeds 1e !!!!!!!????????"

Grtz Mike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan