jeen paar vragen

V

vladimir

Heren,

Ik ben even aan het proberen met Mk4.1 en mijn originele kaart.

Als ik het uit lees zie ik allen seca en canal digital de beschrijving “Simpel PPV events proggen mbv MKF” precies gevolgd maar heb het idee dat het op mijn flipje niet werkt. Klop dat? Hoe krijg ik alle providers er op?

Als ik de gold wafer uit lees met de Duck files loopt het vast bij card records.

Misschien heeft dit te maken met de fake providers

Ook heb ik het idee dat ik niet de goede MK4.1 heb want, als ik bij provider 0C “PPV event (BX) zie ik geen 3 boxjes die ik aan moet vinken.

Vervolgens als ik de duck files uit lees is de card soft “CANAL+1994/95/96 Num40”

En de orginele “©CANAL+1994/95/96 Num41”

Gr vladimir

 
providers toevoegen doe je via cardlayout, providers add provider. deze kan je dan bewerken.

als jij met flipje een philips bedoeld dan zal het ook niet werken. en een gw bewerken met mkf? lukt volgens mij ook niet. dit gaat wel met een piccard2 maar dat is een ander topic

 
Vlovlo,

Bedankt voor de reactie. Het is inderdaad een Philips dst 5816. Kan ik dan wel wat met deze decoder met uitzondering een gw proggen. Zijn de mogelijkheden dan zo beperkt?

Ik ben aan het zoeken of de zwarte zenders weer open kan krijgen. Dus probeer alles.

Advies gevraagd: wat te doen met mijn Philips?

Met mijn gw ben ik een beetje aan het experimenteren om er achter te komen hoe het een beetje is op gebouwd. Zodat de originele kaart niet meteen opblaas.

Gr Vladimir.

Ps. Mij lap top is weg voor reparatie dus de reply duurt ff wat langer.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan