dvb2000 v6

Gezien en in de ontvanger gezet.

Lijkt wat sneller te werken, maar nog geen tijd gehad om uitgebreid te testen.

SeeYa

 
ik ben ook van mening dat het iets sneller werkt. in ieder geval is het geluid er eerder.....

greetings opeltje

 
Het geluid op het Pre*m*r* pakket en C*n*d*M en alles wat alleen in Ir*d*o zit is er in elk geval direct. Trage geluid op het NL pakket is denkt ik te wijten aan het feit dat deze zowel in Ir*d*o als S*c* uitzenden als ik even hardop denk....

(au,dat doet zeer) ;-)

Greetzz,

Ed

 
ook het zappen gaat naar mijn idee sneller. volgens uli is alleen gesleuteld aan het scsi gebeuren, dus niet de snelheid van de filmware zelf. lees het zelf:

We decided to move last alpha version (with minor changes) to public beta-test (beta 6).

This is first version with final SCSI-command structure. I am going to write more about this next days to our expert-pages. When we started to support SCSI we never thought about that much feedback and this lot of great tools. We had to change some old functions to have a clear structure now and the possibility to add more features. Sorry for inconvenience. But from now on all SCSI-Commands are documented and fix. SCSI-Version is updated to 2.21

There is also a new VGrabber.exe (zip-file) in download-area.

greetings opeltje

 
Let goed op wat er tussen de haakjes staat !!

>Snip<

Originally posted by opeltje ook het zappen gaat naar mijn idee sneller. volgens uli is alleen gesleuteld aan het scsi gebeuren, dus niet de snelheid van de filmware zelf. lees het zelf:

 


We decided to move last alpha version (with minor changes) to public beta-test (beta 6).


 

 


greetings opeltje
>Snip<

Quote niet snel, maar hier moest ik toch ff op wijzen.

Greetzz,

Ed

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan