vreemde melding

S

smurf

Ik heb een vreemde melding sinds vandaag. Het gaat als volgt ik pas elke keer met het proggie picbined de keys aan van de prov. waar ik geen goede gegevens heb. Maar nu krijg ik de melding elke keer van

Eerst zie je eenstreep in het beeld dan krijg ik na een 10 seconden de melding ,, invaled smart card check card" na verloop van 5 seconden krijg ik de melding ,, smartcard extraxted"

Ik heb een humax 5400 met ,,de " patch erin met loader H.2.08

Heeft iemand een idee wat het probleem in deze is en heeft iemand al een file die dit niet heeft?????????????????????

 
Knutsel,

Ik ga hier niet modereren, maar ik denk dat dit soort vragen hier niet thuis hoort...

CU

Red

 
uhhhhhhhh sorry ik heb een umax en vraag wat waar moet het anders als bij de umax afdeling dan volgens jou??????

 
Misschien kun je een andere file proberen ?

IK heb dat probleem niet dus.

groet van jim

 
nogmaals sorry hoor voor de vraag maar wat is nu het probleem eigenlijk ik dacht dit bord,, helpt elkander" maar goed jammer dat ik nu al 2 antwoorden heb waar ik niets mee kan en trouwens ik heb al diverse geprobeerd hoor dat wel maar werken wel onder zelfde probleem.

Is het dan zo'n vreemde zaak dat ik er om vraag?????????

Uhhhhhhhhhhhhhh moderators sluit de topic maar hoor want met dit soort dingen kan ik niet uit de voeten. ik heb een probleem de een zegt je staat fout de andere zegt nou ik niet wat een lekker gebeuren zeg

Nogmaals sluit dit topic maar

 
Die card extracted en card excepted van zelf heeft volgens mij te maken met die autoroutine die in de pluscam van hemp zit. Dit kan onze franx waarschijnlijk beter beantwoorden en als dat zo is, hoort posting eigenlijk wel hier :) :)

 
Smurf, kan zijn dat de reden van het uitvallen beter niet in een "open forum" kan worden behandeld.

Omdat het toch misschien uitdraait op de vraag hoe de kaart opengaat, heb ik hem voor de zekerheid maar hierheen gemoved.

 
is dat dan simpelweg met een andere file te voorkomen, Ik hou overigens gewoon beeld hoor op de achtergrond en het gebeurd ca. elke 6 min.

 
Hoi Knutsel,

Hier kan ik er wel op antwoorden ;)

Wat jij daar ziet is de laatste attack van anal+.

Je moet op zoek naar nieuwe files die hiermee overweg kunnen. Dit probleem wordt uitvoerig besproken op de franse boards.

Kijk eens naar de files bij Duck.

CU

Red

 
Hoe zit dat nu met die aanvallen van C+ ?

Ik heb nog nergens last van gehad terwijl ik files gebruik die in Januarie zijn uitgebracht.

Aangezien ik de franse taal niet machtig ben kan ik op de beroemde franse boarden weinig info halen.

Of kan ik deze vraag beter elders stellen omdat het teveel afwijkt van het topic?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan