vraagje

T

topcad

Mischien een domme vraag maar wat voor key's heb je nodig bij het loggen met een season 2 kaart heb je daar dan een masterkey's voor nodig ???? of beter nog wat voor key's en mischien id's heb je er allemaal voor nodig ??????

ik ben totaal onbekendhierin maar wil er graag wat meer van weten vandaar deze vraag

 
Als je een search doet in dit forum vind je volgens mij wel al je antwoorden.

Het ligt er aan wat je wil gaan loggen.

Als op seca bijv keyupdates wil gaan loggen, dan heb je een mk01 en ppua nodig van de zender die je loggen wil.

Bij irdeto heb je een plainmasterkey of Hexmasterkey met hexserieel nodig als ik me niet vergis.

Dat is wat loggen betreft, emuleren is op zich geen probleem, bij de meeste emulator/log proggies worden keys meegeleverd of ingebouwd zodat je voor emuleren niets extra's nodig hebt.

 
oke ik weet nu genoeg ik heb wel het een en ander gelezen

hier over maar dat was me nog niet duidelijk

maar nu nog even een vraagje wat is de funktie van het emuleren

kan je daar wat over vertellen ?????

 
funktie van het emuleren dat je geen kaart meer nodig bent

maar je computer moet wel steedts aan staan

 
Met het emuleren kun je enigzins een idee krijgen hoe een bepaald codeer systeem werkt.

Je ziet ondermeer wat voor instrukties in het digitale signaal meegezonden worden en als je er wat langer mee bezig bent begrijpen wat er allemaal gebeurd.

In het begin zie je alleen maar wat getallen en letters over je scherm rollen maar later zie je er vanzelf een struktuur in en kun je doormiddel van vragen aan gevorderden er achter komen wat die getallen en letters (instrukties) betekenen.

Ook leer je met bepaalde getallenreeksen te werken die we "keys" noemen en daarmee het gecodeerde signaal te decoderen.

Kortom, je leert weer eens wat.

Maar niet denken dat je het even in een weekje leert, het kost best wel wat tijd om alles door te krijgen.

Maar daar is het een hobby voor!

 
oke allemaal mensen bedankt die mij een antwoord hebben

gegeven en hierbij wil ik het sluiten en ga ik eens wat probeeren

groetjes topcad

 
Succes, enne , vragen staat vrij en domme vragen bestaan niet!

(hooguit de persoon achter de vraag :biggrin: :biggrin: :biggrin: )

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan