Wat als ik Humax patch.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JohnnyBee

kan ik dan nog steeds met de gewone pickaartjes werken?

Zal mijn aston seca ci nog steeds werken zoals voorheen, met een pickaartje.

Als ik het goed begrijp zal de embedded irdeto cardlezer eender welke kaart aannemen en dit van zowel irdeto, seca, viacces of een samenstelling daarvan????

Please coorect my if i'm wrong!!!

Johnny.

 
alles werkt bijna het zelfde alleen beter.... er kunnen wat problemen onstaan door de dubbele aanwezigheid van kodes (fun 3in1 i.c.m. aston) maar ik ervaar dit niet als extreem lastig en heb het nog niet echt ervaren

 
In princiepe heb je je aston-cam niet meer nodig je kunt met de irseto files 10 seca en 6 irdeto providers decoderen bij mij werkte het in ieder geval niet met een aston cam in de ontvanger samen met de 3.2patch ik kreeg constant een rode balk in beeld met ci module laden dus dat werkte niet echt fijn ik moet nu alleen van kaartje wisselen als ik viaccess wil zien maar dat is niet zo een probleem.

groet van jim

 
Reeds bedankt voor jullie reply's, zal de hummi patchen en het eens testen.

@Jimboo12, ik vermoed dat de irseto files niet op de gewone pickaart zal passen....????

Johnny.

 
tja, eerste vraagje komt nu reeds in me op , hoe kan dat....????

Johnny.

 
En daar kan het antwoord alleen nog per mail op komen. Heren jullie weten inmiddels wel dat je hier wel ontvangersoft kunt bespreken, maar niet of en hoe je er pickaartjes op kunt gebruiken.

Pickaarten op ontvangers gebruiken is illegaal, buiten dan als je hem uitsluitend gebruikt voor seca decoders als opstartcode om naar de FTA kanalen te kijken.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan