Toxicq

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjeffie

Kwam het volgende tegen op *******, weet dat, dat hier niet meer genoemd mag worden maar in dit geval denk ik dat ik er niet af geknikkerd word.

Ik vind het in ieder geval erg positief :)

=========================================================

Knipz en Edit.

Ik zou er maar niet te hard op gokken dat je er niet af gegooid wordt, deze regels hebben we niet voor niets gemaakt en zoals je ziet, ondanks misschien goede bedoelingen van jouw zijde, wordt het bericht er al afgeknikkerd door ons.

Eerst ruzie zoeken en dan poeslief proberen te doen. Dat hebben we ook vaker al meegemaakt van die kant, onze regel blijft gehanteerd, we zijn het inmiddels meer dan beu en willen het op zijn minst eerst een volledig jaar rustig zien voordat we hier uberhaupt eens over kunnen gaan denken.

Verder zal hier op deze regel ook streng toegezien worden, de enige plaats waar wij die namen nog willen zien is in email, en niet meer op het board!

P.s. Het goede voorbeeld hadden wij al eerder gegeven en dit al eerder ingezien en de andere partij op geignoreerd, maar schijnbaar vond men het toch nodig ons weer uit de tent te lokken.

Men is te ver gegaan deze keer, dat draai je niet meer zomaar terug door dan zelf iets nadien ook een eenzijdige vredesactie te starten.

Wij zijn momenteel op het punt van "eerst zien en dan geloven" aanbeland, en daarvoor moet je wel heel erg ver zijn gegaan bij ons.

Verder willen wij ons daar openbaar niet meer over uitlaten. Ons standpunt in deze staat vast en is bekend.

Black Tiger

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan