Brief van canal+ aan Satellitehopper..

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jeejee

Hi....

Heb gisteren een brief ontvangen van de mail server van canal+.

De lang verwachte brief ??

Vele site's hebben probl. waar gaat dit heen??

We hebben wel ff gevraagd of ze willen aangeven WAT er allemaal in strijd is met de wet.

Natuurlijk zijn dit de files en de key's.

Maar er staat nog meer op..!

Is dit dan aanleiding geven tot...

W8.

Grtz....JeeJee

------------------------------------------------------------------------------------

Date: Mon, 08 Oct 2001 16:11:13 +0200

Geachte heer (private),

Hierdoor bericht ik u dat via http://www.satellitehopper.com , waarvoor u als administratief contact bekend staat, onrechtmatig en strafbaar wordt gehandeld.

Deze URL wordt gebruikt om encryptiesleutels, files en andere gegevens beschikbaar te stellen waarmee zonder betaling naar de programma's van Canal+ kan worden gekeken.

Dit is strafbaar op grond van art. 326C wetboek van strafrecht.

Ik verzoek u dan ook ervoor zorg te dragen dat dit onrechtmatige en strafbare gebruik wordt gestaakt.

vrgr

FH van den Engel,

Canal+ Nederland BV,

Legal Affairs manager

**********************************************************************

This email and any files transmitted with it are confidential and

intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system manager and contact us. In that case we also request you to destroy the email and to neither use the contents or disclose them in any manner to third parties because the message may contain confidential information which may be protected under Dutch law.

This footnote also confirms that this email message has been swept by MIMEsweeper for the presence of computer viruses.

CANAL+ Nederland B.V.

Nu ook op Internet op http://www.canalplus.nl

**********************************************************************

 
tja, jeejee. als je met vuur speelt......

menig site en board heeft deze mail al eerder gehad. los van het feit of het nou wel of niet mag. dit is toch niets nieuws?? vreemd trouwens dat ze jullie nu pas mailen. zo moeilijk zijn jullie niet te vinden toch?? de div boards en andere sites hebben hun "regels" aangepast om dit soort gezeik te ontlopen zoals jij ondertussen ook weet. het kon niet missen dat je deze e-mail kreeg.

greetings opeltje

 
zo is het ,,

je zal er niet onderuit komen je aan te passen met een passend beleid op jullie board.

wellicht zullen ze dan wat milder gestemd de kat uit de boom kijken.

hoe dan ook dit is voor ons voorlopig oude koek ,dus ik verplaats naar kletspraat.!

 
Heeft inderdaad nog vrij lang geduurd voordat die mail bij jullie binnen was. En ja om eerlijk te zijn zal ik je het advies maar geven om die site van jullie goed op te schonen want er is inderdaad wel enige aanleiding lijkt me om deze mail te sturen. In ieder geval mag duidelijk wezen dat onze vriend geen winterslaap houdt deze winter.

 
mischien niet leuk gezegd, maar niet kwaad bedoeld, maar het viel me op: ik keek vanavond op jullie site en ik heb een vraag jeejee,

waarom is dit niet gepost op jullie eigen site??? lijkt me toch wel een aardig iets om op de eerste plaats je eigen bezoekers van op de hoogte te houden....

ik snap het niet helemaal. mischien een poging om meer bezoekers te trekken via satfun??? als ik dit niet mag posten deleten deze hap moderator....maar ik moest het even kwijt...

greetings opeltje

 
Van de engel moet eens knap gaan opassen met dat gezeur van hem de volgende die ik van kant maak dat is hij <<<<----

mazll

Kanal analoog

 
Originally posted by Kanal Analoog Van de engel moet eens knap gaan opassen met dat gezeur van hem de volgende die ik van kant maak dat is hij <<<<----

 


mazll



Kanal analoog

wie was de vorige ???

gr trust

 
Hahahah, da's een goeie... van beiden trouwens.:biggrin:

Maarja, die man doet ook maar zijn werk, kun je hem niet kwalijk nemen, maar hij mocht er wel wat schappelijker in zijn en niet op elke slak zout leggen, of hoe gaat dat spreekwoord.:)

 
Heren, laten we nu eens ophouden met dat gezeur over C+.

Laten we wel wezen, C+ is voor velen de basis van de hobby, dat soort mensen moeten we koesteren;-)

@ hoppertje: Als je vrijschakelservice gaat leveren op je site kun je er natuurlijk op wachten dat de engel Gabriël (en dat is echt de laatste grap die ik maak over ùs Freek, de man doet gewoon zijn werk) ook aan jouw deurtje klopt. En de opmerking van Opeltje was ook al es door mijn hoofd gespookt.....

C+ doet momenteel veel aan het dwarszitten van allerlei zwartkijkers en dat is prijzenswaardig.

Tenslotte zijn we allemaal hobbyisten, en het is al zo saai de laatste tijd.

C+, zet 'm op! Probeer je slechte naam wat op te vijzelen en ga zo door!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu blijkt dat de mail van C+ "fake" was......

Toch correct dat we hiervan op de hoogte worden gesteld (NOT)...

 
tja, leuk is dat. je zult maar zo'n e-mail krijgen. leuk trouwens dat de mailing alleen naar de ingeschreven mensen van de nieuwsbrief gaat............pffffff wat een boel daar zeg.....

greetings opeltje

posted op sath*****:

hehe

onze echte die-hards hebben zich ingeschreven

op onze nieuwsbrief. Deze mensen hebben inmiddels al te horen gekregen dat de brief van c+ een fake brief is geweest.

Er is dus niets aan de hand. Wij zullen er dus nog wel ff zijn.

Greetz,

Rackz

 
Was toch al langer bekend dat dit hele zielige mannetjes waren. Niets nieuws onder de zon.

Ja je moet toch wat als niemand op je site wilt komen :):)

Overigens die PPUA sectie van die site stelt ook niets voor. Kunnen ze met die nieuwe aanvallen wel gelijk opdoeken. Niemand wil namelijk die club in omdat er gewoon nog minder instaat dan de publieke Mktjes die nu ook niet meer werken.

 
@ satwatcher vanwaar deze persoonlijke vendetta tussen jou en de mensen achter het hopper board (tenminste hier lijkt het op als ik gewoon zoals altijd de nieuwe postings doorneem)

Ik zelf en ik weet nog van enkele andere sm komen met veel plezier op verschillende boards waaronder ook de hoppers,ik geef direkt toe dat het niveau daar anders ligt als hier maar zie geen enkele reden om hier over wakker te liggen eenieder runt zijn board op een wijze die hem goeddunkt en dat is ook hun goed recht .Over de ppua club deze functioneerd gewoon en is mij tot nog toe op geen enkele wijze een ripoff gebleken.

just my 2 bits

greetz geinponem blijft lachen

 
Oh nee helemaal geen persoonlijke vete. Als dit zo overkomt mijn excuses.

Deze heren hebben in het verleden wel maar van dit soort kinderlijke fratsen uitgehaald. Sorry hoor ik kan daar niet tegen,

In het verleden hebben vele voor de hobbyisten interessante sites en boards last gehad van de mailtjes die hier aangehaald worden. De mensen hierachter hebben in vele gevallen hemel en aarde moeten bewegen om het voor ONS de hobbyisten weer zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen en weer in de lucht te zijn. Dan komt dit soort kinderlijk gedrag van het faken van een mail wel heel erg oncollegiaal en onproffesioneel over. Als je dan op deze manier je site onder de aandacht van mensen moet brengen dan ben je meer bezig voor je eigen ego dan voor de hobbyisten.

En sorry hoor ik kan ook in die club komen maar ik kan me nu niet aan de indruk onttrekken dat men deze alleen maar heeft opgezet om zelf aan bepaalde goede cijfercombinaties te komen. Voor de goede orde ik kreeg bijv de toegang tot die club door een al eeuwenoude niet werkende set te sturen van een buitenlandse provider :):)

 
Hi..

Ach ja , als je zo over je buren praat zal het feestje bij jouw wel groter zijn he ??

Weet jij mischien meer van een fake brief ??

Ja dan kan je je klok er op gelijk zetten dat dit het resultaat is.

Laat dat nou net de bedoeling zijn van de afzender.

En 90% van de ingezonden key's zijn getest,

die van jouw dan net niet,

maar ja je bent pas een echte FACKER als je een club VALSE key's stuurt , toch ???

Goed, een goede buur is beter dan ??????

Zolang er nog steeds mensen BAAT hebben van de site,

zitten we er nog niet voor niets..

Grtz.....JeeJee

 
Sorry maar hierop reageren is me de vingertoppen niet waard.

Brieven die ik stuur zijn namelijk onderbouwt met zwaarwegende argumenten en dat kan ik nou net niet zeggen van de brief die jij gekregen hebt.

En ja wie weet ben ik wel een facker....wees dan blij dat jij een hacker bent :):)

 
Close??????

 
Lijkt me een hele goede

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan