Irdeto 2

U

Unetwork

Zoals een ieder nu wel weet gaan steeds meer pakketten over op Irdeto2 zoals NO*a ook een paar dagen terug.

Nu krijg ik steeds meer berichten dat er een crack is gevonden, ik ben ook lekker bezig, maar is dat waar en zo ja waar kan ik dit lezen?

 
Kijk irdeto2 is al een tijdje gekraakt maar is nog niet publiek .

geduld het komt wel .

 
Ok da''s leuk om te weten maar mijn vraag is niet de crack te vinden maar een messageboard waar hierover gesproken word, zou mij daar gaarne bij aansluiten.

Alvast bedankt!

 
Sinds vandaag overal berichten over mensen die de werkende files zouden hebben.

Waarschijnlijk vandaag of morgen wel op de pool te vinden...

CU

Red

 
Ik heb even getwijfeld of ik mijn reactie hier zou plaatsen, of in KLETSPRAAT.

We merken namelijk allemaal dat er weinig meer gepost wordt, velen geven als reactie daarop: "ja, wacht maar op SECA2. Dan kunnen we weer hobbien". Eigenlijk is dat een hele vreemde gedachte. Waarom? er is namelijk al IRDETO2!!! Daar kan toch ook behoorlijk aan gehobbied worden. Ook al zitten er dan geen Nederlandse zenders bij die in IRDETO2 uitzenden, voor de "hobby" lijkt me dat echt niet nodig.

Ik weet wel dat "de hobby" voor velen verschillend is.

En ik moet toegeven dat ik in het begin alleen IRDETO (1) heb bestudeerd uit diverse al bestaande FAQs + hulp van dit board.

Ook log ik niet en bestudeer geen logfiles van IRDETO2, en ook ik loop achter de "echte wizzards" aan. Maarrrrr, als ik de kennis zie die hier op 't board aanwezig is, met name op het gebied van SECA en Irdeto (1) (Viacces in mindere mate, en niet te spreken over Nagravision), dan hoopte ik toch wat meer over IRDETO2 te weten kunnen komen.

Ik weet dus wel hoe lang het voor mij duurde voordat ik ook maar een beetje door had hoe het allemaal in elkaar zat. Wellicht is er helemaal niks over IRDETO2 bekend en zijn al die verhalen over "het is allemaal al gekraakt maar nog niet publiek" onzin. Dan zou het juist mooi zijn om met z'n allen hier over beginnen te posten.

Probleempje voor de boardmoderators is dat het natuurlijk het leukste is om over het "vrijschakelen" te posten. Laten we "vrijschakelen" met "studie" vertalen, een ouwe truc, en dan moet 't toch voor elkaar kunnen komen?

Dus kom op jongens laat eens wat studiemateriaal langs komen.

Groetjes,

:cool:

 
Als je aan irdeto2 wil hobbyen moet je wel zon kaart hebben.

En zo al je zecht zijn de ned zenders niet in irdeto2 als je zo,n kaart heb kun je wat doen en anders niet.

En daarom wachten veel mensen er op dat seca2 komt dan hebben we nwe kaarten om te hobbyen:)

Of wil jij zeggen dat jij zonder een irdeto2 kaart kunt proberen hoe een kaart in elkaar zit of denk je net als de anderen de oplossing zoekt de andere wel voor mij uit.

Als je aan een kaart kunt komen zeg het dan wil ik er ook wel een:))

 
Hoi Mr. Hotbird,

bedankt voor je reactie.

Ja ik ben wel een beetje zoals de anderen, of laat ik het zo zeggen: ik geloof niet dat ik in staat ben om het zelf allemaal uit te zoeken. Wat dat betreft ben ik net zo'n meeloper als de rest.

Laat dat echter even buiten beschouwing.

Het hoeft niet zo moeilijk te zijn om aan zo'n originele kaart te komen. Als je echt geinteresseerd bent, dan wil ik m'n Griekse buurman wel vragen of hij er een wil kopen. Ook denk ik dat Unetwork wel het één en ander kan regelen.

Phoenix smartcard reader ligt hier ook, als iemand vervolgens goeie software heeft om de kaart eens te kunnen bekijken ben ik erg benieuwd, maar tot nu toe heb ik daar dus nog niets van gezien, helaas.

Ik weet niet hoe mijn posting over komt op anderen, maar het is beslist niet bedoelt als ergernis of zo. Juist meer om eens een balletje hierover op te gooien en om er achter te komen hoe de stand van zaken nu eigenlijk is. Wel gekraakt/niet gekraakt, en in het geval "wel gekraakt" wat is er dan al over bekend?

Zijn er misschien mensen die wel werkend studiemateriaal hebben. Fakefiles uit Polen buiten beschouwing gelaten.

Groetjes,

:cool:

 
MMM Je hebt voor mij helemaal gelijk en ik wacht ook niet op Seca2 of om Conax2.3 etc.

Er is een probleem om aan een orginele kaart te komen, dit ook voor mij zelfst dat ik maar 2 uur rijden van de Griekse grens ben.

Het enige wat ik probeer te doen een vriend opzoeken die een ontvanger heeft staan, mocht dit lukken zijn we al een grooote stap dichterbij!

Jullie moeten goed begrijpen dat de N*V* mensen zeer moelijk doen om kaarten af te geven, maar waar een wil is is een ......

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan