Kleine toegift voor sat4all

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.810
Waarderingsscore
1.018
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Wij hebben al vaker eenzijdig alle bans etc. opgeheven en dat heeft niet geholpen, s**4**l heeft dat ook al eens gedaan, hielp ook niet en we hebben al meer dingen meegemaakt.

Anyway, om toch een beetje een positieve reactie te geven op het besluit van s**4**l hebben we de extra toegevoegde regel per vandaag als volgt aangepast:

De naam s**4**l mag vanaf vandaag weer op dit board genoemd worden!

Aangezien we het voorlopig hierbij willen laten en eerst zoals eerder al aangegeven de kat eens uit de boom willen kijken omdat dit niet de eerste keer is en we zeker willen zijn van onze zaken, blijft het linken en noemen van links naar s**4**l niet toegestaan.

Verder blijft het verzoek staan niet bij ons te komen vragen en klagen als een ander board of site gesloten is of de server down is, wij hebben daar geen invloed op en wij weten ook niet hoe zoiets komt, net zoals anderen geen oorzaak weten als Satellite Fun er eens een keer uit ligt.

 
Kijk, zo komen we misschien in de goede richting. Want als je als buitenstaander op beide boards post is het zoiets van ja, tussen twee vuren zitten en dat is niet leuk. Ik had soms zoiets van moet ik nou op het andere board posten met een andere username of toch maar niet. Trouwens ik vindt dat beide boards het goed aanpakken.

Keep up the good work,

exDumber

 
Absoluut een positief inisatief!

Maar ik blijf toch een voorkeur houden en dan mogen jullie raden welke :)

Dat is ondermeer aan de gebruiksvriendelijkheid van het board te wijten omdat je daarzo niet direct naar het laatst geposte bericht kunt springen zodat je ,vooral als er meerdere pagina's zijn, overal doorheen moet worstelen.

Voor degene met niet al te veel tijd is dat wel eens vervelend.

Bij de satnerds hebben ze sinds de laatste vernieuwing ook van die mooie software wat ik erg positief ervaar.

Nu alleen nog iets aan de kleur doen :)

Om nog even terug te komen op de rivaliteit van de boards:

Ik denk dat de rivaliteit word veroorzaakt door vooral de beginnende hobbyisten die met voorkeuren en complimentjes cq vergelijkingen aankomen tussen de boards waar ze aanbelanden.

En natuurlijk word je op het ene board sneller van info voorzien als de andere en elk board heeft zijn eigen kwaliteiten maar dat vind ik geen reden om te roepen dat andere boarden beter zijn en partij te trekken.

Een kwestie van respecteren lijkt mij.

De meeste gevorderden 'zappen' naar een ander board om te kijken of daar nog info te halen valt en of er nog reacties zijn geplaatst op vragen en opmerkingen e.d.

Ikzelf surf regelmatig naar andere boarden voor eventuele aanvulling en daarbij blijft het niet alleen bij de nederlandse boards.

En het leuke is dat ieder board weer anders is als de andere.

In mijn ogen is er geen reden voor rivaliteit, wat in deze hobby ons allen alleen maar tegenwerkt.

 
Een vergissing die velen maken is dat ze denken dat er rivaliteit of concurrentie tussen de boards is.

Ondanks dat er tussen s**4**l en Satellite Fun geen samenwerking is, zien wij ook echter ook geen rivaliteit of concurrentie.

Beide boards, krijgen net als andere boards complimenten van gebruikers, en elk board heeft wel eens een nieuwtje of een antwoord sneller dan een ander board.

Waar de gebruikers zich ophouden, op 1, 2, 3 of nog meer boards, is voor ons niet van belang, de gebruikers moeten dat doen wat voor hun het belangrijkste is, en dat is informatie verzamelen en delen, de hobby uitoefenen.

Er is dus geen rivaliteit, ondanks dat dit wel gedacht en gezegd wordt. Wij hebben als Satellitefun bijvoorbeeld al vaker de uitspraak gedaan dat we liever weiniger gebruikers hebben die veel doen dan een enorme userdatabase waarbij je toch opmerkt dat je toch overal dezelfde mensen regelmatig ziet.

Het echt enige probleem tussen s**4**l en bijv. Satellitefun is onenigheid op leidingniveau. Dat is ook waarom wij verleden keer die nieuwe regel erbij gemaakt hebben, wij willen liever niet als leiding niet over de rug of met kennis van de gebruikers iets uitvechten waar de gebruikers eigenlijk niets mee te maken hebben en alleen maar last van hebben. Doch soms zijn vervelende maatregelen nodig om dit te kunnen bereiken.

s**4**l wil het nu nogmaals proberen en wij zijn van mening dat wij dan ook weer een kleine stap in die richting kunnen doen.

Maar nogmaals, van rivaliteit of concurrentie tussen de boards is geen sprake, althans niet wat ons betreft.

Wat ons betreft is het belangrijker dat elk board zijn eigen identiteit behoud, zijn manier van regelgeving, van posten, sfeer, forums, specialiteiten, noem maar op, zo heb je ook een verschil tussen verschillende boards, en dat is wat het voor de gebruikers interessant maakt.

Als we allemaal hetzelfde waren en deden, hadden we aan 1 board genoeg.:)

 
Voor mij hoeft dit allemaal niet hoor .

IK heb genoeg meegemaakt met dat bepaalde board .

Waarom zijn ze nu bijgedraaid ?? waren de members aan't verdwijnen ??.

Tja daar sta je dus niet versteld van al je weet welke kinderen het daar voor het zeggen hebben .

Sorry maar het moet even van mijn hart.

 
Zoals Black Tiger al aanhaalde blijft ook voor "ons" even afwachten. Door vele dingen in het iets verre maar ook zeer recente verleden is er een sfeer gecreeërd van eerst zien en dan geloven. En dat is begrijpelijk te noemen.

Het is een eerste kleine stap in de goede richting en hopelijk zullen die gevolgd worden door andere stapjes. Met nadruk gezegd stapjes want hoe dat ik het kan inschatten (maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben) zal dit een tergend langzaam proces zijn om het geschade vertrouwen terug te winnen.

Maar nogmaals het is het proberen waard en daarom verdiende dit initiatief een vervolgzet. Alleen laten we nu proberen te stoppen met sugareren dat een bepaalde gedeelte jaloers is op een ander gedeelte omdat het meer geregistreerde gebruikers heeft en omdat het tig gigabyte per dag als bandbreedte heeft. Mij als normale user maakt het niet uit of ik op een board zit met veel of weinig mensen in de userdatabase ofdat een board tig meer gigabyte genereert per dag dan het andere. Maakt niets uit zolang ik me maar ergens naar mijn zin voelt. En als men dan dit soort antwoorden ook niet meer zoveel kan lezen op welk board dan ook is het misschien een tweede stapje in de goede richting.

 
Misschien zijn het wel de users van beide boards die er voor zorgen dat eea naar een verleden gebracht kan worden.

Ben blij dat er licht schijnt aan het eind van de tunnel en dat alles een aangenaam vervolg krijgt waarbij het voordeel geldt voor alle boards hun leiding en niet te vergeten de users.

Hoop dat er niet van de ingeslagen weg afgeweken wordt.

groeten,

Zeeman.

 
Precies, lichtpuntjes kunnen er altijd verschijnen, en het is, zoals Satwatcher zegt, een langzaam proces van afwachten en de kat uit de boom kijken om te bezien of het lichtpuntje weer dooft of harder gaat schijnen.

Daarmee is over dit onderwerp genoeg geschreven, we sluiten het topic, ons inziens lijkt het me dat het voor iedereen wel duidelijk is dat we hiermee een goede bedoeling onzerzijds getoond hebben.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan