Usa_2600_no_activation file

B

Bruce

Hoi,

IK heb een file gedownd, usa_2600_x86.pro_no, type file is PRO_NO_bestand grote is (500MB als ik deze file ga unzippen met winzip komt er vervolgens deze file uit, usa_2600_x86.pro, Type file is nu winzipfile geworden van (4 66.1o6) nu dacht ik deze file te unzippen, en daar klaar mee was, mis dus, hij gooit het net zo hart weer om naar; zie bovenste regel + ook die grote, wie kan mij hier mee helpen/ vertellen wat te doen ??? ( File opzich is wel goed geen CrC errors ofzo...

Bruce.

 
Ik zou nog eens kijken of het wel echt een winzip bestand is nadat je hem geunzipped hebt (bestandsextensie).

Het zou een image moeten worden vermoed ik met als extensie .bin of .iso

Deze kun je dan met de juiste soft op een cdr zetten.

 
Hoi allemaal,

Zo ten eerste allen bedankt voor de info, ik heb het 1 en ander uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat ik een andere file moest hebben, en dat heb ik nu.

De file die ik nu gedownd heb is; winxp_2600_Corporate_Cracked_No Register, de vraag hier over is, heb ik die register file erbij nodig ? zo ja, onder welke dir moet ik dit plaatsen ?

(Proggie van die link werkt 100% ben hier zeer blij mee ;-))

Bruce.

 
Ik dacht dat je bij de corporate build van 2600 van winxp (heb ik zelf ook) geen regfile nodig hebt omdat je deze niet hoeft te kraken, want hier zit bij mij in ieder geval standaard al geen activatie op.

 
Heren, dit is me duidelijk zo, ik dank u tot zoverre voor de info.

Zal het eens proberen te installen, van mij 2de hdd af, ofzo.

Heb nog geen cd- rom brander hier, moet ik nog aanschaffen, wat zeer binnenkort ook gaat gebeuren ;-)))

Bruce.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan