IRCI 5400 Remote codes

J

jheerink

Iemand enig iedde welke code overeenkomt voor remote control humax 5400. Ik heb een extra universele remote zodat ik hem straks op afstand kan switchen ,maar ben er nog niet uit welke code ik nodig heb voor Humax.

gaat om Marmitek/4-1 universeel remote met RF.

Humax staat niet in standaard code boekje .

 
Ik heb zo een ALLinONE universele AB en heb die dus moeten "leren" wat de functies zijn van de Humax, maar werkt prima.

groetjes

 
Humax is niet compatibel met een ander merkt wat betreft AB codes.

Lees maar eens terug op het board, zo'n maand of twee geleden werd hier reeds uitvoerig over gepraat.

CU

Red

 
Ik zoek het op

iemand een idee wat een originele vervangende remote kost ?

 
Bedankt voor de info.

Die marmitek doet het gewoon niet dus.

hij heeft 200 verschillende codes, een doet het gedeeltelijk maar zeer onpraktisch, en leren kan hij niet dus dat wordt lastig.

Dat wordt dus of een tweede extra remote met hf zender los of een ander model met hf zender die wel compatible is (philips ru880

 
@redneck eyeball

ik weet niet als je reply aan mij bedoeld was,

maar ik heb de universele AB moet en leren. dus knop per knop moeten proggen met originele AB tegenover de universele AB, en zo werkt die 100%

wel een hoop werk....

 
@BigTony,

Nee, was niet op jou bedoeld ... natuurlijk kan je met een AB die codes kan leren de codes van de Humax aanleren, dat werkt hier bij mij ook zo.

Wat ik bedoel is dat als je een universele AB hebt, en daar zitten niet de correcte aangepaste codes voor Humax in dat het nooit zal werken met de codes van een ander merk...

Ik heb hier ooit naar Humax over geschreven en dat antwoord heb ik hier toen gepost ...

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan