Zappen

Leuk schoteltje, kost een paar centjes maar dan heb je inderdaad wat.

Het kost alleen al een vermogen aan LNB's :biggrin:

 
is die eigenlijk al te koop ? En wat kost zo'n schotel ?

Als dat redelijk is van prijs dan haal ik er direct één !

Ik heb ooit een review hiervan gelezen en toen schreven ze dat

de prijs goedkoper zou zijn dan een stab motor ...

CU

Red

 
De link van hierboven is wel van het kleinere broertje (max 10 lnb's)

exDumber

 
Hoe kan je met dat ding nu goed de clarksbelt volgen dat vind ik maar amateusspul nee geef mij maar een draaibaare Gregoriaan da's pas kwaliteit

 
Dat is het 'm juist waarvoor die tweede reflector dient. Deze reflecteert via verschillende brandpunten op de schotel. Maar zoals Satjan zegt geeft mij maar een 120cm schotel en een oude actuator, daarmee neem je zeker een 35-tal satellieten. Ik zie mij niet op een schotel 35 Lnbf's plaatsen.

 
Kan in de nachtelijke uurtjes wel interesant zijn als je in een flatje woond en geen ruzie met de buren wilt hebben !!

Robbie

 
Hehe da's wel veel te duur al die lnb's :biggrin: en ja als jij dazn geen last met de buren wil koop dan een een stille moter zoals ik hier heb maar die kost dan wel 300 guldens he :).

Ja goed gerief kost geld :biggrin: :biggrin: da's met mooie vrouwen ook zo ):):):):

 
Zeer interessant spul... Weet iemand hier ook een passende switch-unit bij te vinden?

 
Ja, binnenkort zal er wel een diseqc 35.1 uitkomen of zoiets.:biggrin::biggrin::biggrin:

En dan nog een ontvanger zoeken die dit ondersteunt.:)

 
Ach als je 35 lnb's kan kopen kan je waarschijnlijk ook wel 35 recievers betalen !

Robbie

 
maar als je ooit een switch hiervoor zou krijgen schakel je natuurlijk wel met een tempo waar geen motor tegenop kan.En bij 35 lnb uitvoering scheelt het je ook weer in je schilderwerk want waarschijnlijk beslaat hij dan de hele gevel ,verdien je weer wat terug ook.

greetz

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan