Nieuw GSM Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

flup

Daag mensen, ik heb sinds kort een eigen forum, het is wel gemaakt bij EZBOARD dus ff aanmelden ik hoop dat dit een goedlopend board gaat worden en dat mijn site hierdoor ook meer bezoekers krijgt.

Jammer genoeg is mijn site helemaal naar de pleiris mar ja komt wel goed,

kijk eens op:

http://pub59.ezboard.com/btheultimatenokiaboard

Laterzzz,

Flup jr

==============================

Ik heb de link even verbetert

 
Laatst bewerkt:
Thnx BT, maar ik wilde nog wat zeggen:

Ik heb wat dingen op mijn board veranderd, je word nu automatisch aangemeld wanneer je een post hebt gemaakt op mijn board, en voor de rest is er ook nog wat van satelliet en computers bij gekomen. En voor diegenen die nog wat anders hebben te melden is er de thread Van alles wat :biggrin:

Veel typ-plezier :biggrin:

 
Ha fijn Flupje je eigen board....

dan ben je zeker vaak daar ipv hier ,,

mooi dan kan ik 'smorgens wat langer blijven liggen,ipv al jou postings editten en weghalen ,,hehehehe...

pfffff,,, succes vent!

 
Het lukte blijkbaar toch niet om als je gepost hebt te registreren.

Ik had het fout begrepen, je kunt je wel aanmelden, maar zolang je niet gepost het kan ik je ook niet zien in mijn "user-database".

En nog iets over het aanmelden op mijn board:

Als je je wilt aanmelden en je hebt je cookies aan staan, zet deze dan even uit. Want het schijnt dat ez-board daar tijdens het reggen niet overweg mee kan, na het reggen kan je ze gerust weer aanzetten ;-)

 
een mooi forum.

hier kun je je volgens mij helemaal uitleven. (alle postingen die ik gelezen heb waren van jou) maarja daar zal wel verandering aan komen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan