Settinglijst bug !

R

redneck eyeball

Er zit nog een schoonheidsfoutje in de Humax, als je alfabetisch alle zenders opvraagt dan staan zenders met dezelfde naam, maar eens in kleine letters en eens in hoofdletters niet na mekaar ...

Ik heb mijn zenderlijst zelf samengesteld van verschillende basis lijsten, oa van Pet123 en van SatFan en nog een paar anderen.

Nu wil ik alle namen van alle zenders in hoofdletters zetten om van dit probleem af te zijn.

Ik heb bemerkt dat Humbox 4.0 een text file aanmaakt die het eenvoudig maakt om alle zenders te gaan renamen, maar hoe krijg ik die plainhnf.txt terug omgezet naar een HNF file ???

Bestaat er hier reeds een tool voor ? Of is er hier iemand die me kan vertellen hoe die V3 API dient aangesproken te worden in Delphi ? Of kan er iemand snel een tooltje maken HNF2TXT en TXT2HNF ? Mocht ik die stomme API voorbeelden snappen ik zou het snel zelf schrijven, maar alle voorbeelden zijn voor C++ en

ik weet niet hoe ik

void HnfToHDF(char *InputFile, char *OutputFile, unsigned char MenuType, unsigned char FlashType, unsigned long SYSTEMID); cdecl;

moet gaan vertalen naar Delphi...

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

Type

Tfn = Procedure; stdcall;

var

_Handle : THandle;

Func : Tfn;

begin

_Handle := LoadLibrary('FV3DLL.DLL');

// @Func := GetProcAddress(_Handle,'OAKAbout'); //Dit werkt wel

@Func := GetProcAddress(_Handle,'HnfToHDF(Pchar(humbox.hnf), Pchar(humbox.hdf),3,1,00160000'); //Dit werkt niet

Func;

FreeLibrary(Handle);

end;

Wat ik wil doen is m'n hnf file omzetten naar text, bewerken en dan terug omzetten naar hnf. Ik veronderstel dat Humbox het ook zo doet ... tis kwestie dat ik die API call niet goed krijg ...

Heeft hier iemand al mee zitten spelen ? Of heeft iemand een kant en klare oplossing om de namen snel te veranderen ???

CU

Red

 
@theGIZMO,

Je bent een schat !

Dit is precies wat ik zocht !!!!!!!!!!!

Hartelijk dank !!!

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan