aston 1.07 op komst?

V

vl32

The cams Aston 1.05 by now they have almost become an object of cult, in fact you/he/she is becoming difficult to retrieve her. It seems that I/you/he/she am for this in procinto (it seems in December) the throwing of a new version, the 1.07, endowed with a new software, that should resolve some problems that "Canal+ didn't like they." Particularly it seems, that on these cams it will be possible to receive only a branch of Canal+, for example, in Italy only Tele+ Digitale and Stream (different types will be commercialized for every Country).

This to try to set remedy, at least partially to the piracy, but a thing remains to wonder... will these cams be compatible with the Seca 2???

 
Volgens mij was dit met de huidige versie ook al het geval (als je de aankondigingen mocht geloven) en waarschijnlijk weer een truuk om de prijs van de huidige Aston's lekker op te drijfen.

P.S.> Ik kan het natuurlijk mishebben, een regiocode is zeer waarschijnlijk daar de C-dozen ook software hebben gekregen voor de eigen regio, maar eerst zien dan geloven...

 
Wat is er eigenlijk met 1.06 gebeurd ? Er moet een reden zijn om direct van 1.05 naar 1.07 te springen ?

 
Nee hoor, momenteel is er al een tijdje een 1.06 in de handel dus die hebben ze niet oversprongen.

 
Ik heb nog nergens een 1.06 in de aanbieding gezien, en van de 1.06 werd ook verteld dat die een regiocode zou bevatten.

Heeft iemand zo'n 1.06 ? Zit er een regiocode in ?

CU

Red

 
De groothandels in Nederland leveren nog steeds gewoon de 1.05, de 1.06 is hier nooit leverbaar geweest.

 
klopt ,alleen irdeto106 is hier leverbaar ,maar wie wil die nu,

voor seca is op het moment de 105 het hoogst haalbare..:)

 
Oh dan heb ik me vergist met de irdeto module.

Ik dacht echter ook van mensen gehoord te hebben dat ze een 1.06 gekocht hadden maar dat zal dan ook wel een irdeto zijn geweest.

 
Naar verluid is het inderdaad zo dat de aston 1.06 een regiocode bevat voor Nederland.

De Aston 1.07 zou dan bijvoorbeeld een regiocode voor italië kunnen hebben of een ander land.

Of het werkelijk zo is weet ik niet maar volgens de groothandel is de 1.06 echt beveiligd.

Trouwens,het lijkt mij dat er weinig aan te verbeteren valt aan de 1.05 maar je weet maar nooit.

Ook blijft de Aston 1.05 voorlopig nog in de handel volgens redelijk betrouwbare bronnen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan