Board tijd aangepast!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
*Grinnik*:biggrin:

De gebruikers die geklaagd hadden dat de tijd van het board niet juist was, moeten we nu toch gelijk geven.:)

Het bleek dat de servertijd op GMT+2 stond, dat was voorheen ook nodig om de tijd juist te krijgen.

Nu staat ie weer zoals hij moet staan voor onze tijdzone, en dat is dus GMT+1

Door deze kleine aanpassing zal voor velen nu wederom de tijd verkeerd staan, dus als jullie even weer in jullie profile de tijd willen omzetten naar de optie waar GMT+1 bij staat, dan is alles weer in orde.

Naja, in orde.... de server zelf loopt dan nog 10 minuten of een kwartier achter maar daar hebben wij verder geen invloed op.:shocked:

 
Naja, het scheelde maar een uurtje, sommigen hadden het probleem dat ze er 5 uur naast zaten en dat lag dan echt niet aan ons. :)

 
Onze standaardtijd is natuurlijk GMT + 1, maar nu krijgen we binnenkort vast wel verwarring over wat de zomertijd inhoudt (namelijk GMT +2 (luister naar de BBC Worldservice) en de wintertijd (onze standaardtijd, dus GMT +1). En daarna nog discussie over wat het eigenlijk had moeten zijn (GMT, omdat we dichter bij Londen dan bij Berlijn zitten, we lopen 40 minuten uit het lood met Berlijn). Heerlijk ...

 
Haha.. ja onze eigenlijke tijd is GMT+1, maar zomer- en wintertijd en dan nog de vraag of de server zelf de tijd gaat een uur gaat terugzetten als het zover is... tja....

Maar daar heb ik een goed voornemen voor gemaakt, als het wintertijd wordt, en de server zet niet zelf de klok een uur terug, dan zorg ik persoonlijk dat de boardsoftware wel de goede setting heeft en dat iedereen die nu GMT+1 heeft ingevuld, ook dan de juiste tijd heeft.:)

 
Die server doet het dus prima, de klok staat juist zonder zelf iets te moeten aanpassen. Nu enkel Canal- nog maar dit zal zoals gebruikelijk enige tijd duren.

Greetz

Ruff Rider

 
Ik heb inderdaad niets aan de tijd verandert nu met het terugzetten van de klok.

Maar of C- ooit zo'n eenvoudig automatisch proces kan klaar krijgen... ik twijfel er ten zeerste aan.:)

 
geen nieuws meer, maar toch. Bij mij in het profile staat echt ingesteld dat ik alleen maar GMT wil zien, en wat staat er links onder in beeld?

Juist ja: All times are GMT. The time now is 10:39.

Hetgeen 1 uur "teveel" is. Het is pas 09.39.

Hoe zit dit nu????

Groetjes,

:biggrin:

 
Aangezien de server niet weet waar in de wereld je je bevindt moet de instelling op GMT+1 staan om de juiste tijd te krijgen in de tijdzone van Nederland, België enz. Maar deze moet je niet meer veranderen naargelang het winter of zomertijd is, dit moest vroeger wel.

Greetz

Ruff Rider

 
Na het posten van het vorige zag ik het ook dat de klok inderdaad niet juist staat. Bij mij staat de instelling op GMT+1 en de klok onderaan geeft aan dat het ook 1 uur later is.

Greetz

Ruff Rider

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan