jaaaaaaaaaaaaaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vladimir

Er is er een jarig hoera, hoera……………… van uit deze hoek gefeliciteerd!!

Ik vind dit eenuitzondering waardig omdat als je als Funboard Administrator toch enorm veel tijd in de hobbie steekt, en de alle hobbyisten de mogelijk bied om wat te leren!!

Het is onmogelijk om iedereen te feliciteren. Ik wens dan ook iedereen die jarig is geweest en nog wordt een fijne dag toe.

Vladimir.

 
Inderdaad een uitzondering waard Vladimir.

Hiep Hiep Hoera... Gefeliciteerd BT !

 
Speech:

Namens alle mod's en users feliciteer ik BT hierbij van harte met zijn verjaardag.

BT is de grote drijvende kracht achter dit bord. Ik weet van dichtbij hoeveel tijd er in het runnen van een bord zit en heb dan ook de grootste achting voor de inzet van BT.

Ik ken BT als een redevol en humorrijke collega, die ondanks dat ie nu al 38 wordt, nog zeer jong van hart en ziel is;-)))))))

BT op de volgende 38!!!!!!!!

 
En natuurlijk ouch vaan miech unne perfisia gewins! Iech zow diech een vloaj welle sjikke, mer iech weit noch steeds neet boeste woens. De höbs het in eeder geval wel verdeend, want door dien bord , bin iech beinoa alles te weite gekoume op dit gebied.

 
BT, Van harte gefeliciteerd en nog vele goede en gezonde jaren toegewenst!!

 
Van mijnentwege naar uwentwege een prettige herineringsdag aan uw initiële inwereldtreding toegewenst.

CU

Red

 
Red waar haal je al die geleerde termen

Het beste aan het jonge broekje BT en nog veel satfun in de komende jaren

 
He tiger,

Gefeliciteerd en niet teveel vlaai he.

 
Ook van deze kant van harte gefelicteerd en ik neem er een of twee of .......... op jouw gezondheid ;););)

Groeten Sat4me2

 
Ook van mijn kant:

Van harte gefeliciteerd en maak er maar een gezellige dag/avond ;) ;) ;) van!!!!

:biggrin: Greetings HurryBird :biggrin:

 
Gefeliciteerd BT.

Trek vannavond een lekker flesje open !

peter.

 
1 flesje??? BT nogmaals van harte! en van mijn part zuip je een hele krat leeg! (als ik mee moet helpen hoor ik het wel... ;)

 
Hoi zwart beschermd diersoort :)

Nog gefeliciteerd met je verjaardag...dacht eerst altijd dat het 4 oktober was maar het schijnt anderhalve week later te zijn....

en je weet het.,.....ein, zwei , drei ...... ???????? :):)

 
BT,ook van uit Germania gefeliciteerd met je geburtstag.

38 ?? das nog net niet bejaard maar.....je bent zo jong als je je voelt.

 
Bt ook van deze kant van harte gefeliciteerd en hopen dat we dat volgende jaar weer kunnen doen.

 
gefeliciflap bt. het is je oprecht gegunt. enne nog vele jaren toegewenst.

greetings opeltje

 
ook herbies wenst jou en je familie een heel prettige verjaardag toe en nog vele jaren in een opperbeste gezondheid

 
Bt, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren erbij :)

Grtz. Bullet.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan