Firmware 6071nl+Teq patch

G

gtiman

Hallo,

Ik heb de Firmware 6071nl+Teq patch in mijn ontvanger gezet, maar nu heb ik wel de Teq zenders maar ik heb geen enkele Nederlandse zender meer. Klopt dit of doe ik wat verkeerd misschien?

(ontvanger DSX7071 orginele software = 6071/19a)

 
De kanalen staan op een heel andere plek. Of kun je ze wel vinden, maar staat het beeld op zwart?

Nitwit

 
Ik heb het zelfde gedaan als jouw met het flashen ik leg het effe uit stap voor stap

ga naar:

Het Menu

kies optie 5

kies weer optie 5 (je moet nu extra OK kiesen

kies nu optie 2!!!!!

nu staan de Ned kanalen op 700 tot 730

bij 660 tot 670 staat ook nog een paar (RTL4, RTL5, Discovery)

alleen als je deze kanalen op volgorde gaat doen

ned1 op 1

ned2 op 2

ned3 op 3

enzo...........

en je zet je ontvanger van de stroom of uit dan zijn alle zenders weer door elkaar ik ben hier nog mee bezig als ik een oplossing heb hoor je het wel

MAAR DOEN DE T kanalen het ook bij jou als ik 10 sec op een T kanal ga kijken valt mijn kaatje uit alleen bij de T ik heb daar nog geen oplosing voor

 
Er is gewoon m.b.v. declink 0.98 of 0.97 een goede kanalenvolgorde in te rammen die je eerst op je pc hebt bewerkt.

MTB

 
nee niet waar dit kan niet meer omdat je nu spaanse

Firmeware in je box hebt zitten Declink kan daar niet mee overweg

 
Geen onzin vertellen dennis laport! Declink is een programma dat gemaakt is door een Spanjaard: Besamidos. En het werkt wel degelijk met declink op exact dezelfde manier als met de Nederlandse soft (zelf uitgeprobeerd). Het kan hooguit zijn dat je twee keer een TPT em TCS tegenkomt in de extracted flash512k.bin. Gewoon de eerste nemen, dat werkt altijd.

 
Is dit zo?????? ik ben er al een tijdje mee bezig om met Declink mijn ontvanger uit te lezen als ik dit doe met declink gaat dit goed (okee) maar als ik met Channeledit de kanalen wil editen gaat dit fout als ik de TPT en TCS gaat inladen dan krijg ik alleen rare tekens te zijn dus ik weet het niet maar ik hoorde ook van iemand anders dat het niet kan als je ander firmeware had dat het niet kon

maar ik hoop echt dat je gelijk hebt dat het gewoon werkt maar ik vind het vreemd dat ik het niet voor elkaar krijgt

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan