Als het goed is mag het ook gezegd worden.

R

redneck eyeball

Ik weet dat commerciële links niet echt mogen, maar ik vraag in dit geval toch een uitzondering aan ...

Ik heb kaartjes besteld in de UK, toen ik het order na een paar dagen in de bus kreeg bleek 1 kaartje (funcard) niet te werken.

E-mail gestuurd, geen probleem zeiden ze, stuur defecte kaart maar terug. Zou eigenlijk niet mogen gebeuren, want alle kaarten worden getest voor ze de deur uitgaan...

Kaartje terug gestuurd, maar werd verloren door de post ...

Toch een nieuwe kaart terug gekregen. Kijk, dat noem ik nou goeie service !

Satonline UK

Daarom vindt ik dat deze firma een pluim verdient, want op heel wat andere plaatsen zou dit verhaal een andere afloop hebben gekend.

Als het goed is mag het ook eens gezegd worden !

CU

Red

 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, doch commerciele links blijven niet toegestaan indien ze niet als antwoord op een vraag geplaatst worden etc. zoals in de regels gesteld.

Er zijn echt wel een hoop meer commerciele bedrijven die een dergelijk goede service bieden. Aangezien dit een buitenlands bedrijf is, is het zeker een goede manier van doen dat ze een in de post verloren kaartje toch vergoeden.

Dat is waarom de naam zoals hij nu staat (heb ik even aangepast) kan blijven staan.

De meesten weten dan toch wel waar ze moeten zijn en die wat het niet weten kunnen altijd nog een pm'etje sturen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan