Probleem met uploaden DST5816

A

asilah

Ik heb de handleiding van redcat gevolgd en uitgevoerd. Alles is volgens mij goed gegaan. Nu staat de nieuwe lijst in de deco, maar de zenders kloppen niet met de de lijst dat ik heb geupload. Ik krijg bijv. op het kanaal van TVE het kanaal NED1.

Kan iemand mij hiermee helpen, pleaze?

PS: Toen ik de inhoud van 512k.bin bekeek en de TPT en TCS most updaten had ik wel wat anders in de regels staan dan wat er in de handleiding stond.

 
Als je de extracted flash bekijkt is het normaal dat de adressen verschillend kunnen zijn. Heb je al eens geprobeerd om een complete tct en tpt (kant en klaar) erin te gooien. Doe dat volgens het stappenplan wat je vind op mijn site, dan moet het goed gaan!

 
Heb ik al gedaan. Ik heb zelfs deze handleiding van jou site. Waar het probleem ontstaat is bij de TPT en TCS update. Als ik dus deze wil updaten zoals in de handleiding staat dan krijg ik dat er geen TPT of TCS is om te updaten. Ik moet dan op de regel gaan staan van TPT (staat 2 X in) en TCS en deze eerst saven en vervolgens met channel list editor aanpasssen en weer opslaan in 512k.bin. Deze weer laden en dan naar de deco wegschrijven.

Gaat dus allemaal goed en krijg ook netjes de nummers op vlogorde, maar de nummers horen niet bij de zenders, TVE is dan bijv. NED1.

 
Asilah, je hebt volkomen gelijk. Dit was een foutje in de Zipfile van onze site. Nu heb ik er de juiste tpt en tcs in gezet. Er stonden eerst alleen de .txt files in. Daarmee kon je ook wel je lijst aanpassen, maar dan moest je toch wat extra handelingen doen. Nu klopt het verhaal dus weer helemaal, alles heb ik nog eens uitvoerig gecontroleerd. Gebruik de tpt en tcs zonder toevoeging en plaats die in een nieuw mapje met declink samen. Ga nu de flash uitlezen, en druk daarna op update TPT en dan TCS. Nu kun je de flash512k.bin terugzetten en heb je alle kanalen op de juiste volgorde, enfin... die uitleg staat uitgebreider te lezen op mijn site.

Nogmaals sorry voor het ongemak, en bedankt voor de tip.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan