Voor alle spaans geintreseerden

S

Salu2

TVE 1 la primera en TVE 2 zijn al een week vrij te ontvangen op de hispasat 30ºW. Het zijn feeds die ocasional 1 en 2 heten.

Freq, 11771 H SR 28120 FEC 5/6.

Kijkse

Saludos Salu2

 
Hoi

Werkt nu eindelijk , maar jammer genoeg heb ik geen geluid heeft iemand enig idee??

Materiaal is Humax 5400 gepatcht 3.2 schotel 1.10

thanks Esp

 
Dat is leuk,

Want Hispavision en Tele Deporte op Hotbird zijn helaas een aantal dagen geleden gecodeerd gegaan...

groeten Arnold.

 
en jamme rgenoeg, sinds gisteren of eergisetren alleen een testbeeld te zien :sad:

 
Ja, helaas liggen ze er weer uit ( mierda ) Het wordt tijd dat ze die twee zenders eens vrij gaan geven in deze tijden 2001. Zoals de Italianen die denken tenminste aan hun landgenoten die in het b uitenland wonen.

 
Hallo ,

Ben spaans geinteresserd , heb topf 4000 en hispa , echter zie niet veel locale kanalen , terwijl deze in diverse forums als fta staan , wat doe ik fout ???

 
Nou, bijvoorbeeld je vraag op deze manier stellen.

Je sluit aan in een onderwerp dat 2 jaar oud is.

Het onderwerp heeft ook maar vaag ergens iets met jouw vraag te maken.

Daarom is het veel verstandiger zelf een onderwerp (thread) te starten, met als subject alvast een hint over waar je heen wil met je vraag.

Als een beetje antwoord op je vraag:

Wanneer je op andere plaatsen ook niet in de gaten had dat sommige zaken al uit een grijs verleden zijn, kan het dus heel goed zijn dat de informatie die je daar opnam niet geldig meer is.

De heren satellietzenderpakketsamenstellers (eh, hoeveel scrabblepunten is dat ??) wijzigen namelijk nogal es wat.

Nou is het spaanse pakket ook net veranderd door een fusie, dit heeft dus ook gevolgen voor de samenstelling van dat pakket.

Ook kan het nu voorkomen dat ineens voormalig FTA kanalen achter de decoder verdwenen zijn.

Kijk dus altijd even hoe oud de berichten zijn die je leest, en houd bij oudere berichten in de gaten dat de informatie wel es niet meer kan kloppen.

Helaas heb ik mijn set nu nog even niet draaibaar waardoor ik niet op hispa kan gaan kijken voor je, misschien dat iemand anders dat wel kan doen voor je.

 
Ik heb een aantal FTA spaanse zender op hotbird gevonden...

TVE, TVE Asia, TeleMadrid, Canarias en nog een paar...

Als je meer wilt weten schreeuw even hier of PM me maar....

HAWKEYE

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan