Season 2

boets

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 mrt 2001
Berichten
1.488
Waarderingsscore
251
Punten
83
Leeftijd
64
Locatie
boetsenbos
Ga gezellig meeloggen, in de d2mac tijd gebruikte ik een season dat ging allemaal probleemloos werkte o.a.met voyager en windy, maar om seca draaiende te krijgen heb ik 5 volt externe voedingsspanning op de max 232 moeten zetten. Hoe zit dit met een season 2 ??? Gewoon season in de gleuf, kaart erin en gaan. of hier ook weer hetzelfde verhaal???

Boets

 
Op mijn season2 zit een aasluiting voor een adapter geplakt.

Daar kan ik 12 volt op zetten eventueel als dat nodig is maar op dit moment gebruikt ie de spanning uit de compoort.

Je kunt namelijk in WB instellen of je die spanning van de compoort wel of niet gebruikt.

Ik ben er overigens nog niet helemaal uit of de season nu de spanning van de aston (in mijn geval) gebruikt of dat deze hem van de compoort krijgt.

Volgens WB kun je met de instelling "enable RTS" de spanning op pin 7 van je compoort gebruiken, maar als ik deze aanzet en ik trek de season uit de aston dan krijgt mijn season geen spanning meer.

Aan de andere kant, als ik de RTS niet aanvink en ik heb geen externe voeding aangesloten dan werkt het ook niet.

Het is ook niet zo erg spannend voor de rest maar voor degene die dat wil uitvissen misschien wel.

 
Drz, bedankt voor de reply hier kan ik iets mee, wil je mij een pm sturen waar je die season vandaan heb, ga ik er ook één bestellen, alvast bedankt.

Boets

 
Boets, ik heb geprobeerd om je een PM te sturen maar je mailbox zit vol.

Als je deze nu even leegt dan kan ik je het adres even doorgeven.

 
@ drz, klopt had weer even niet goed opgelet, is inmiddels leeg, heb zelf ook diverse sites afgesnuffeld, heb wel gezien zit veel verschil in, zowel in uitvoering als in prijs.

Boets

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan