NSE werkt niet op win2000NT ??

J

jordi

Hoi, nokia serial downloader werkt niet met mijn pc. Ik heb er win2000NT op zitten en bij het programma nse loopt mijn pc vast.

Ik kan zien bij taakbeheer van windows(contr+alt+del) dat mijn cpu op 100% blijft draaien .

Alles gaat goed tot de bovenste balk volledig blauw is gevult en dan loopt de cpu op 100% ,juist voor het moment dat ik de 220v stekker moet instekken.

Ik heb bijna alle duitse dvb forums afgereist maar ik kan geen oplossing vinden, wie heeft nse op win2000Nt draaiend of wie kan mij helpen?

 
Hmmz.... dat is dus het moment dat de compoort wordt aangesproken.

Programma's mogen niet zomaar rechtstreeks de compoort aanspreken van NT, daar zou dus een oorzaak kunnen zijn.

Je zou eens in de registry kunnen kijken (niet met regedit maar met regedt32) en dan bij de .exe van NSE de rechten zo zetten dat hij systeemrechten heeft, dat zou kunnen helpen.

Anders zul je toch even op zoek moeten gaan naar een NT versie of drivers ofzo zodat deze op NT draait.

Of met een beetje geluk heeft iemand het op NT draaien en kan je er mee helpen.

Als DVBEdit wel draait, zou je met dvbedit de softwareversie kunnen uploaden totdat je een oplossing hebt voor SDS.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan