Proroblemen met DVB 2000 beta 6 en Win2k

D

Deathstar

Hi,

even 3 vraagjes over dvb2000 en win2k. Ik hoop dat iemand deze kan beantwoorden/helpen.

Is er mischien een Inf file (driver) voor de DVB2000 machine zodat ik het apparaat "netjes" kan instaleren onder win2k ?

(ziet hem nu als unknown device en ik kan nergens een driver vinden. :-( )

Sinds de dvb2000 beta's crashed mijn pc telkens tijdens het opstarten. BSOD is hier mischien een workaround voor ?

(zelf trek ik de scsi kabel eruit en stop deze na het grootste deel van het opstart proces er weer in. Dit werkt echter zeer selden)

Kan dit bovenste probleem liggen aan de combo sybios scsi kaartje met dvb2000 ?

Alvast bedankt,

Deathstar

 
Een aparte driver is er naar mijn weten niet. Maar als je Vgrabber of dvbedit gebruikt dan word de ontvanger vanzelf door deze proggie's herkent.

Greetzz,

Ed

 
Dat crashen is vreemd, ik heb zelf dvb2000 2b6 en windows 2000.

Mijn scsi kaart is een 2930 van Adaptec.

Ik heb hier geen problemen mee.

Er is een device driver voor de Nokia, ik weet alleen zosnel even niet waar die te vinden is.

Het vreemde is dat ik sinds ik service pack2 erop heb staan er niet meer om een device driver gevraagt wordt.

 
Sorry voor de late reply..... 'k was er een paar dagen niet.

Ik was vergeten na een crash sp2 weer over w2k te zetten. Nu wel gedaan en de crashes zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Nu kan ik tenminste weer de prtynight op 538 op fatsoenlijke kwaliteit opnemen.

Bedankt voor de hulp

Deathstar

 
In windows2K moet je eerst Aspi drivers voor SCSI installeren.

Als je me een mailtje stuurt, zal ik ze aan je mailen.

Daarna werken programa's als DVBedit, Vgrabber etc. zonder problemen met SCSI.

 
Bedoel je daar de winaspi32.dll ? Deze heb ik van de Nero site gedownload. OF is dit iets anders ?

Gr

Deathstar

 
O.a, maar er zijn er meer. Ik heb een complete installeerbare Aspi file van Adaptec, maar ik kan je hem niet e-mailen omdat je je e-mailadres niet hebt vrijgegeven. Zp als ik al eerder zei, geef me een e-mail en ik stuur je de file.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan