mmov in seca ?

A

appie39

Weet iemand of stream al aan het testen is met seca voor hun ppv-kanalen?Als ik op een mmov-kanaal afstem krijg ik de melding "no right ..." van de Aston-cam.Volgens mij zou dit erop duiden dat ze in seca uitzenden.Met irdeto overigens gewoon beeld.Misschien weet iemand wanneer stream van plan is de mmov in seca te coderen.

Groetjes,

Appie

 
MMOV kanalen zenden wel degelijk ook uit in Seca via de ident 00 05.

 
Dus als ik het goed begrijp zit Stream op ident 0037 voor de gewone kanalen en 0005 voor de mmov? Interessant, maarja mogelijk is het wel, ruimte genoeg voor de providers op hun smartcards.:)

 
en doet doe provider 0005 het ook op een 1.03 ci cam ?

de 0037 namelijk niet

 
Op deze manier kom ik nog te kort met 16 providers op mijn Aston 1.05.

Dat word als het zo doorgaat met 2 kaarten werken...

 
Rienk 0037 doet het ook op een 1.03, althans wel in mijn 9600 als ik het goed gezien heb.

Maar in een 1.03 moet je er wel voor zorgen niet meer dan 8 providers te gebruiken want dat kan de 1.03 niet aan.

Probeer eens een andere te vervangen door 0037 in plaats van 0037 er bij te plaatsen, grote kans dat het dan wel lukt.

 
Oh, ik dacht dat het providerID 0037 te hoog was voor de Aston 1.03 en zodoende niet werkt ?

 
@satwatcher : Ik heb de hele avond zitten te zoeken naar werkende keys en vééééééél files ge-edit.Krijg de mmov`s echter niet aan de praat in seca.Weet je 100 % zeker dat je ze in seca open krijgt ? Ik kan helaas niet loggen en vertrouw je op je woord,maar mij lukt `t niet en ik heb ook nog nergens gelezen dat de mmov`s in seca begonnen waren.

Groetjes,

Appie

 
Goh Gizmo, nu breng je me aan het twijfelen.

Ik heb die CI's naast elkaar liggen, maar weet je wat, dadelijk duw ik het ding nog eens er in en dan laat ik het je zeker weten.

 
Ja hoor zeker weten dat Stream op ident 00 05 zit met zijn MMOV kanalen. Voor diegene die een 9500 of 9600 met overflow hebben kunnen dit goed zien in het Cam menu.

 
ik ben toch wel benieuwt Black Tiger wat ik hep het geprobeert maar lukt hier niet

 
Sorry, eerlijk gezegd geen tijd meer voor gehad, ik zal proberen dadelijk effe op een ander kaartje te testen.

Wel heb ik op de Aston 1.05 op de 9600 geprobeerd de mmov op 0005 aan de praat te krijgen, met een geldige werkende mk01 en ppua die ik ook voor 0036 gebruik, doch mijn Overflow is nog steevast van mening (door weergave van een blokje) dat er een andere codering wordt gebruikt.

Het zou echter kunnen dat de Aston het niet aan kan, dat weet ik dus niet.

Ik laat je nog iets weten over die 1.03 en 0037.

 
1.03 pakt echt geen 0037

 
Klopt, ik heb verleden keer toch de ci's verwisseld gehad.

Net even geprobeerd er kwam geen beeld (bij de 1.05 wel update).

Daarna nog met werkende keys getest, om te zien of hij alleen geen updates kreeg of dat hij het helemaal niet deed, en helaas, ook toen geen beeld. De 1.05 er in en hups, beeld.

Helaas kan de 1.03 dus inderdaad geen 0037 aan. Ben echt blij dat ik me in Oosterhout die 1.05 erbij gekocht heb.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan