Misschien te dom om te vragen

Z

zodiac5781

Hoi ,

Ik heb dus mijn satje op het dak staan , alles goed gemonteerd en probeer alles af te stellen , heb mij een Kompas gekocht om het Oosten juist te weten maar nu ik zet mijn schotel in die richting en niets , mijn Sat Bieper zegt dus totaal niks ...

Is het dus werkelijk dat je de sat naar het oosten moet richten want ik richt de Sat nu eens op de zuidelijke kant en dan krijg ik wel iets ..

de volgende Services vind mijn Humax Reciever

HNVODDN

Junior TV

Fox News

Mtv Dance

Dat is alles .. weet iemand op welk machien ik gericht sta ?

Junior TV en Mtv dance zijn wel scrambled dus kan alleen naar FOX nieuws Kijken...

Voorlopig wat uitzoeken .

Ik hoop dat er wat reactie komt hier op .

Niet te dom hoop ik.

 
heb het al gevonden , en het was toch een beetje een domme vraag .

De satelliet moet naar het Zuiden gericht worden , een tikje naar het oosten ...

Nu heb ik nog een ander vraagje , De houder van de LNB moet die op 120 ° staan ?

Die heb ik standaard zo gekregen dus is denk niet dat het fout zal zijn .

In de winkel waar ik dat allemaal heb gekocht zeggen ze niet veel van Info wel zeggen ze erbij als je wil dan komen we eens langs voor de installatie ...

JAJA als er wat te verdienen valt zijn ze daar .

Greetz Zodiac

 
het blijkt dus dat ik zelf op mijn vragen moet antwoorden ...

De LNB staat goed .

Dus voor mij normaal geen problemen meer , moet het wel nog uitesten ...

Als ik thuis kom van werk ...

Thanks voor de hulp :)

Greetz Zodiac

Ik denk dat ik nu naar de Amateur secties ga overstappen
 
Zodiac,

proficiat met het resultaat van zelfstudie.

ik heb ook wel eens een schotel proberen uit te richten terwijl ik de verkeerde kabel in de ontvanger had....

iedereen maakt wel eens zo'n fout .

alleen nou hoop ik niet dat je verwacht dat er iemand je tussen 01.00 en 04.00 uur je kan helpen.

dan slapen de meesten doorgaans...:)

trouwens de mensen die zich naar het oosten richten zoeken zeker de astra niet !

 
ja ik ben een late vogel maar om 3 uur in de nacht zaten er toch 12 mensen online ...

Maar alles is in orde nu , kan rustig achteroverzitten en kijken aar TV want het staat goed afgericht nu ...

greetz Zodiac

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan