PW ligt er weer uit

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Yep, PW ligt er weer uit, althans op originele mosc (vandaar ook in dit forum).

Iemand toevallig enig idee wat er gebeurd is? Dealerkey gewisseld of hebben ze alleen maar een chid verandert?

 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee ,ik heb verzuimd te loggen de laatste tijd, maar op mijn mosc draait de zaak nog gewoon :)

Misschien heb je een ander prov.id en hmk nodig? :)

 
Irseto werkt ook niet meer op PW (kijkt naar CHID)

Freecam werkt nog. (Kijkt niet naar CHID)

Fun werkt nog. (Kijkt niet naar CHID)

lijkt me toch de CHID of niet ??

 
Kan zijn dat ze de HMK veranderd hebben, maar als dat zo is

dan moeten er wel meerdere mensen met dezelfde HMK eruit liggen.

In ieder geval draai PW bij mij gewoon door.

Grtz

 
Heb net even gelogt.

De dealerkeys 06, 08, 0A en 0E hebben een update gehad, die zijn dus verandert.

Freecam draait nog prima, ik heb een crd file gemaakt met bovengenoemde keys en chid 7530 maar dat werkt niet.

Als ik er 7d22 en 7d28 bij duw, werkt een deel wel, maar cinedoms nog niet, ben dus nog even aan het zoeken.

Van anderen hoorde ik dat het op een acs 1.2 met 7530 wel gewoon werkt.

 
Met mijn silverkaart in de nokia werkt alles nog.

Vermoedelijk alle update's meegekregen zoals het hoort.

Ik kijk gewoon lekker door.

 
Inderdaad BT de 7530 werkt nog met de key 10:11 .. .. .. .. .. .. ..

en verder zijn er nog een paar verandert.

IK heb me een crd gemaakt en heb weer beeld maar heb een GW niet aan het lopen gekregen:(

 
Verander eens de key 10 op de GW

dan zal die moeten werken.

Weet niet de key, niet gelogd.

Grtz.

 
Owz shit, dat zou het kunnen zijn, ik heb er alleen de veranderde keys op gezet, dus 06, 08, 0a en 0e, maar niet de key 10.

Ik ga die er eens op zetten, zien of het dan lukt.

 
Op key 0E (76 ..) kreeg ik wel beeld met WB, alleen gooit ie daar na een tijd de key 0E(6C..) overheen. Dan gaat ie decoderen met key 10, id 7530.

Niet zoveel aan de hand dus.

Ik dacht dat ze 7530 af zouden zetten...

 
Het is key 10 die je nodig hebt, of een juiste PMK en een beetje geduld...

Maar ik verbrand mijn vingers niet meer hier, vorige keer een complete crd gepost, tsja da's spelen met vuur dus!

 
Hmmz.. ik had een strsh file genomen en daar dus de nieuwe key 10 in geplaatst, maar dat wilde dus even niet.:sad:

Mijn key 10 begint met BD 6E en die werkt prima op mosc.

De laatste 0E update bleef bij mij overigens in WB beginnen met DC 06.

 
@BT Volgens de Duitsers begint de nieuwe 10 key met 11 6A en de crd die ik je gemaild had, werkt dus ook prima voor mosc. Dit is de 7530-key. Heb jij misschien nog andere chids op je mosc staan? Dan kan het dat ie ook met andere keys werkt. Ik heb alleen 7530 erop en krijg met die 11 6A-key alles helder.

 
Als je al de andere bekende keys erop zet (zie bijv de 3-in-1 kaart) dan werken alle kanalen behalve cinedom.

Wel een berg ch-id's erbij schrijven.

Ik had geruchten gehoord dat ze zouden stoppen met die dealerkey maar niet dus. Mijn oeroude mk/ppua comb update gewoon vrolijk..

 
@satslope: kwoot:"Mijn oeroude mk/ppua comb update gewoon vrolijk.."

Shit, gaat Premiere nu ook op seca over;-)))))). Blijft er nix in irdeto/beta over.......

 
@BT De key die jij noemt is voor 384-er kaarten met ook dezelfde 7530 chid. En de 'mijne' is dus het beste voor onze acs1.2 met 7530. Dit heeft Findi5 mij erklärt!

 
Ha die Henk... weer terug in den lande? :)

@marciemarc, tja, ik zou niet weten wat "het best" is. Mij lijkt het verhaal maar onzin, een dealerkey is een dealerkey en derhalve zou ik graag eens weten waarom een key op een 384 of zoiets beter zou draaien als op een acs 1.2 of er meer geschikt voor zou zijn.

Voor zover ik de technische achtergronden van plainkeys ken, kan ik geen enkele reden ontdekken.

Ik zag dat inderdaad ook in die file staan die je me stuurde dat er (384) achter stond.

Maar hij draait hier op 1.2 en 1.6 als een trein, geen enkel probleem dus ik snap niet echt waarom er verschil in zou zitten.

Misschien voor de GW's?

@Satslope, als je het zo zou willen doen, met die berg chids, krijg je toch zwarte beelden, ze gebruiken namelijk over het hele pw pakket met de cinedom's erbij meer dan 20 chids, daar wordt veel mee gewisseld, en aangezien er maar 20 op een mosc passen zou het dus snel afgelopen zijn met je beeld.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ denktenk: LOL.. Het komt ook allemaal op hetzelfde neer.. eigenlijk zou je over een SA moeten praten. Premiere SECA kaarten bestaan trouwens wel ;) (en dat zijn heel fijne!)

@BT: Je hebt gelijk als je ook de cinedoms erbij wil, maar ik bedoelde dus alle keys en ch'ids voor de gewone kanalen.

Wat betreft die "dubbele" keys bij PW, dat kan wel degelijk, ze hebben maar liefst 3 ECM-streams!! Waarom ze zo moeilijk doen is me een raadsel. Die key 10 die jij opgaf is er eentje van de ACS1.2/3.82/3.83 kaarten. Ik heb de keycomp. groepen en de cb20's van degene die key 10 krijgen gelogd, en daaruit bleek mijn "provid"nog steeds te kloppen. Even op een acs1.2 gezet en na een halfuurtje was de boel open. Mooi systeem hoor, met die handelarenkaarten! Je maakt een beveiliging en vervolgens zet je er een achterPOORT in (geen deur, dat was te klein). Doen ze nou al 2 jaar.. Ik ben benieuwd of ze d'r eens mee stoppen.

En dan nog een vraag!! Heeft iemand toevallig Key 04 van BetaBC? BD1 en BD4 draaien op key 0C. Ik heb "zund" keys 4 geprobeerd maar niks..

 
3 streams.. phew.. ja oke, ik snap wel dat er verschillende keys gezonden worden, maar ik snap niet dat ze specifiek voor bepaalde kaarttypes zijn terwijl ze op andere types ook even goed werken, of het zou dan inderdaad die poort moeten zijn waar jij over spreekt.

Die key 04 waar je over spreekt dat is toch niet toevallig de 90 56 xx xx xx xx xx 6E neem ik aan?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan