Moederbord

B

bullet

Ik zoek een manual van een Winco P55TV2 moederbord. Ik heb alles afgezocht, maar kom niet aan de juiste info. Het moederbord heeft 3 x PCI, 4 x ISA, 4 X simm, 1 x dram, socket7, Intel VX chipset. Er bestaat ook een Epox P55TV2 MB, maar dat is beslist niet dezelfde (lijkt er wel veel op, maar de Epox heeft 4 PCI slots) Wie heeft info over dit moederbord? Het gaat mij alleen om de jumpersettings. De Winco website bestaat niet meer helaas :sad:

Grtz. Bullet.

 
Als je bij het opstarten naar het scherm kijkt dan zie je een veelcijferig serienummer verschijnen dat het serienummer van de bios is.

Aan de hand van dit serienummer kun je eventueel je board nader identificeren.

Voor het geval je eraan twijfelt, tegenwoordig zijn award en phoenix 1 en hetzelfde bedrijf, en daar op de site is een handig hulpmiddel te vinden waarmee je weer net iets meer te weten kunt komen over je MB.

Ik hoop dat je er iets mee kunt....

Zo niet beschrijf es wat je meer wil weten, en welke chips er op dat MB zoal zitten, denk daarbij aan de chip die de klok regelt en aan die die de voeding van je processor regelt.

 
Batyco, dat is precies wat ik zocht, hardstikke bedankt!! :), mas3, ook bedankt voor je reactie :)

Grtz. Bullet.

 
Helaas, iets te vroeg gejuicht, dit moederbord is voorzien van een VIA chipset en die van mij met Intel VX chipset. De layout is bijna hetzelfde, maar de jumpers zijn wel anders. In elk geval bedankt voor de info. :)

Grtz. Bullet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan