Welke programmer?

S

Solomon

Ik heb op dit moment een armel jupiter v1.0 programmertje en wil graag een andere programmer aanschaffen, maar heb geen idee welke ik dan het beste kan kiezen. Als ik de site van duwgati doorlees en threads dan begrijp ik dat er bijna geen verschillen zijn tussen de Mastera, masterCRD en de vp20. Alleen las ik net in een thread dat de Mastera processor gestuurd is en dus automatisch omschakeld.

Daarnaast heb ik opverschillende sites gezien dat de MasterCRD ook als LC bestaat (en op de ene site is dat een MasterCRD 1 en op de andere is het ineens een MasterCRD 2).

Ik heb ook gezien dat er twee versies van de VP20 bestaan (1 zonder en 1 met 6mhz).

Mijn vraag is dus . Wat is de beste keus als ik van plan ben nog lang met deze hobby door te gaan

Solomon

 
Hoi

Ik stel voor je kijkt eens bij de sponser van dit board

de ghostwriter is ook een prima stuk.

dus kijk eens in de shop van satarmy

 
vp20

6 mhz heb je niet nodig maar kost maar een klein beetje meer

die andere zijn allemaal veel duurder en kunnen niks meer dan de vp20 maar ja om die mastera zit dan wel een mooie behuizing

 
Ja maar om nu 200 piek meer te gaan betalen voor een mooie behuizing en wat lampjes. :biggrin:

Anyway, neem die 6v er maar bij voor die kleine meerprijs. Want je kunt wel stellen dat je die niet nodig hebt, maar als je een kaart wil nullen gaat het wel sneller op 6v en als je cardblaster wil gebruiken kom je er niet onderuit om 6mhz te gebruiken, dus voor die paar centen is het mooi meegenomen.

 
jeps, ik doe alles met mijn vp20 :biggrin: extra xtalletje erbij inderdaad die van 6MHz enneh je kan die schakelaar en die jumpers netjes vervangen voor 2 andere tuimelschakelaars hoor.

past ie in een mooi kastje :) :)

 
OK,

Ik ben overtuigt, de bestelling is de deur uit.

Allemaal bedankt, scheelt mij mooi weer f200,- :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan