Het einde der tijden komt eraan!!

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.098
Waarderingsscore
461
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Het heeft weinig met de sathobby te maken maarre, ik hoorde net op het nieuws dat het einde der tijden eraan komt en wel over een week of 3..

Op zich is het helemaal geen nieuws omdat bij mij in de huiskamer het einde der tijden al een tijd geleden was aangebroken.

Het batterijtje van de klok is al een tijdje leeg.....................

 
Nou dan kan Black Tiger wel stoppen met het verbeteren van de board-layout als het einde der tijden toch is gekomen. hehe

 
Neen, dan moet ik net opschieten, als we gaan willen we de zaak toch op zijn minst wat netjes achterlaten of niet?:biggrin:

Overigens heeft DRZ gelijk. Na de gebeurtenissen op 11 september bleek dat Nostradamus ook dit voorspelt had en ook het einde der tijden.

Bij een telling van de inca's, die een soort klok gemaakt hebben waarbij ook zowat alles tot nu toe is uitgekomen, is het einde der tijden nabij.

Als ik me niet vergis was het 23 of 25 december (ik dacht 23) maar ik meen me te herinneren dat dit in 2002 zou zijn en niet in 2001.

Er was ook een voorspelling van dezelfde datum in 2012, dus we hebben nog even.:)

 
En er zijn ook al voorspellingen geweest voor 2000 en in de jaren '80... ;)

Grtz,

Wimpie.

 
Ik vind dat we de SES moeten vragen of ze de Astra satellieten willen verplaatsen naar Marc (eh...ik bedoel naar Mars). Daar heben ze vorige week toch de eerste satelliet in een baan rond Mars gebracht. Zo kunnen we daar eventueel verder kijken naar Canal Plus. Want de aarde kan ik missen, maar de kaartjeshobby...

 
Voor de zekerheid heb ik mijn computer een jaar terug gezet.

gr Ghost

 
Ik heb ondertussen het einde der tijden in mijn huiskamer weer op gang gebracht door in de lokale supermarkt een aantal penlite's te kopen.

Zo ben ik er gerust van dat de tijd de aankomende 4 jaar blijft lopen.

Toch maar het zekere voor het onzekere genomen. :)

Goh, toch wel vervelend voor die mensen die net een miljoen hebben geleend van de bank en daarvan net een mooie Ferrari hebben gekocht enzo.

Strakjes blijkt dat het einde der tijden weer een tijdje uitgesteld word. hehehe :biggrin:

 
Oh o, ben ook weer te impulsief geweest, bel morgen maar weer gauw naar mijn baasje of tie me weer terug aanneemt, drz hoe wist je dat trouwens van mijn nieuwe echostar en die Ferrari???

Boets

 
Zeg Marciemarc, als het toch om transponders gaat om Mars, zorg dan wel eerst dat PW er eentje heeft, dat biedt meer kijkgenot dan C+. :)

 
Moet ik toch gauw mijn vrouw overtuigen om de nieuwe Echostar te gaan kopen. Ik kan toch niet heengaan zonder dat ding in mijn bezit te hebben hahaha

 
Nou ik heb het wel voor elkaar gekregen om een nieuwe Echostar te kopen.

Het is alleen jammer dat ik er zo kort van ken genieten.

Maarja aan alles komt een eind.

 
23/12 ???

Mijn trouwdag, altijd al gedacht dat dit het einde betekende :)

Groeten, Sat4me2.

 
Is dat niet zo dan?

Of heb je je vrouw gewoon goed afgericht zodat je toch nog de benodigde vrijheid hebt? :biggrin:

 
23/12?

En wat te denken van de kaartwissel van C+ ??? Past weer precies in hun straatje, altijd dingen doen als het al lang te laat is. Ach zijn dan in ieder geval wel consequent gebleven tot het einde toe.

Boets

 
als nou t einde der tijden komt en iemand weet t bel me dan ff zorg ikke dak ter ff nie ben.

(o ja boets leuk dat je ook grapjes kunt maken :) )

moeten we eigenlijk niet doen dit is een serieus board offehhh zitten we in kletspraat.

en ik zoek nog t adres van de personeels vereniging van anaal+

heeft iemand dat?

hasta la pasta

 
@Hummiejan1, dit is de afdeling van het board waar C+ hun uitspraken vandaan halen over het twijfelachtige IQ van de hobbyísten.

Ach, denk dan maar aan de uitspraak " alle hoogbegaaften zijn een beetje gestoord" :)

 
Dat zie je wel aan mij, ik heb in het kader van het einde der tijden zelfs het board wat schrikbarende kleuren gegeven. :biggrin:

 
Hihi, als je een beetje te lang naar het board kijkt, op 20 cm afstand van je scherm, ziet de hele wereld er weer als nieuw uit! :biggrin:

Het einde der tijden, oke, let the good times begin. :)

 
De zoveelste keer dat het einde der tijden aanbreekt. Tijd eindigt ieder moment en begint ook ieder moment opnieuw. Wil iedereen die nu naar Zwitserland vertrekt om boven op de Alpen te gaan zitten zijn bescheiden vermogen op mijn rekening overmaken?

Dank alvast

Skybobo

 
Ik heb net bericht gekregen dat het einde der tijden voor onbepaalde tijd uitgesteld is, derhalve de kleuren van het board ook maar weer teruggebracht naar origineel.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan